قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ملي‌پوشان بازنده نيمه نهايي جام حذفي به اردوي تيم ملي مي‌پيوندند
 

براي حضور در کمپ سوم تيم ملي ملي‌پوشان بازنده دو ديدار نيمه نهايي جام حذفي که امشب برگزار مي‌شود به اردوي تيم ملي ملحق خواهند شد.


  با تصميم کادرفني تيم ملي فوتبال ايران و با اعلام خسرو والي‌زاده، مدير رسانه‌اي تيم ملي فوتبال ايران قرار است براي مرحله بعدي اردوي تيم ملي که سومين کمپ 3 روزه اين تيم محسوب مي‌شود، نفرات ملي‌پوش بازنده ديدارهاي نيمه نهايي جام حذفي که امشب برگزار مي‌شود به اردوي تيم ملي ملحق شوند.
قرار است طبق تصميم کادرفني براي حضور در کمپ سوم، نفرات ملي‌پوش بازنده دو ديدار امشب به نفراتي که در کمپ دوم بودند اضافه شوند و از کمپ دوم تيم ملي که امروز به پايان رسيد، بازيکني خط نخواهد خورد.

طبق برنامه کمپ سوم تيم ملي، اردوي بعدي اين تيم شنبه ساعت 18 در زمين شماره يک کمپ تيم‌هاي ملي آغاز و دوشنبه ساعت 10:30 با برگزاري ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي بزرگسالان و اميد در ورزشگاه دستگردي به پايان مي‌رسد.

*برنامه کمپ سوم تيم ملي به شرح زير است:
شنبه 14 خرداد:
تمرين در زمين شماره يک آکادمي ساعت 18

يکشنبه 15 خرداد:
تمرين در زمين شماره يک آکادمي ساعت 10:15

دوشنبه 16 خرداد:
ديدار تدارکاتي تيم‌هاي ملي بزرگسالان و اميد ساعت 13:30

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:ملي‌پوشان, بازنده نيمه نهايي جام حذفي,به اردوي تيم ملي, مي‌پيوندند ,, ] [ 16:59 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

رافينيا با بايرن قرارداد سه ساله بست
 

اين بازيکن، امروز در دفتر رسمي بايرن با اين باشگاه قرارداد امضا کرد.


   رافینیا، مدافع ۲۵ ساله باشگاه جنوا با باشگاه بایرن مونیخ رسما قرارداد سه ساله امضا کرد.

قرارداد این بازیکن تا سال ۲۰۱۴ میلادی با باواریایی ها انعقاد شد. باشگاه  جنوا در یک سال اخیر، دچار مشکلات مالی شدید شده بود و به همین علت بسیاری  از بازیکنان خود را در بازار نقل و انتقالات به فروش خواهد رساند.
این احتمال می رود که فیلیپ لام، مدافع راست باشگاه بایرن مونیخ از فصل آینده به عنوان مدافع چپ به زمین برود.

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:رافينيا ,با بايرن قرارداد سه ,ساله بست ,, ] [ 16:57 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:گیشه ,های, روزنامه, ورزشی, now, ] [ 16:46 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:برنامه, ديدارهاي, مرحله مقدماتي, يورو,2012, ] [ 16:32 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

رالف فارمن،دروازه بان اينتراخت، جانشين نوير در شالکه
 

بعد از انتشار خبر رسمي انتقال مانوئل نوير از شالکه به بايرن مونيخ، به نظر مي رسد که سران شالکه رالف فارمن را به عنوان جانشين نوير انتخاب کرده اند. طبق گزارش منتشره در کيکر، اين دروازه بان22 ساله عصر روز 4شنبه تستهاي پزشکي شالکه را پشت سرگذاشت و به زودي به عنوان دروازه بان جديد اين تيم معرفي خواهد شد.


   این دروازه بان 22 ساله در آکادمی فوتبال شالکه رشد کرد و در سال 2009 به فرانکفورت رفت. با سقوط این تیم به دسته پائین تر بوندس لیگا، لزومی به پرداخت مبلغ هنگفتی برای جذب او نیست و فارمن گزینه ارزان قیمت تری نسبت به کوین تراپ، رون روبرت زیلر، تیبائوت گورتیوس و مارتین استکلنبرگ که گزینه های مدنظر سران شالکه بودند، بود.

روز 4شنبه در گزارشی به این نکته اشاره شد که پیشنهاد شالکه برای جذب تراپ با پاسخ منفی سران کایزرسلاترن مواجه شده و از همین رو سران این باشگاه آلمانی برای نهایی کردن قرارداد فارمن واردعمل شدند

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:رالف, فارمن,دروازه بان, اينتراخت, جانشين, نوير در شالکه ,, ] [ 16:25 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:برنامه ديدارهاي دوستانه درسرتاسر دنيا , ] [ 16:23 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

شمس: اگر تنگ‌نظري‌ها نبود، برابر برزيل نتيجه بهتري مي‌گرفتيم
 

سرمربي تيم ملي فوتسال در جام‌جهاني 2008 گفت: اگر برخي تنگ‌نظري‌ها تيم ملي را آزار نمي‌داد، برابر برزيل نتيجه بهتري مي‌گرفتيم.


   حسين شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد شکست سه بر يک ملي‌پوشان ايران برابر برزيل در بازي روز گذشته تورنمنت چين اظهار داشت: اين‌طور که به من اطلاع دادند، گلر تيم برزيل اخراج شده و بچه‌ها چند توپ را به تيرک دروازه زده‌اند و کلا بازي دست تيم ما بوده است. در اين مسابقه تيم ملي بازي قابل‌قبولي را ارائه کرده‌ است.
وي ادامه داد: با توجه به اينکه تيم ملي در ديدار با برزيل، بازي قابل‌قبولي را ارائه کرده‌ است، اين تيم حتما روماني را هم شکست خواهد داد و با برد برابر چين و ژاپن، عنوان نايب‌قهرماني مسابقات را به خود اختصاص مي‌دهد.

شمس در پاسخ به اين سوال که سرانجام روياي برد تيم ملي فوتسال برابر برزيل چه زماني محقق خواهد شد، خاطرنشان ساخت: در تورنمنت چين با توجه به اينکه برزيلي‌ها همه چهره‌هاي شاخص‌شان را در اختيار نداشتند، مي‌توانستيم آنها را شکست دهيم. سرانجام اين اتفاق خواهد افتاد و مردم شاهد برد تيم ملي برابر اين تيم خواهند بود البته به شرطي که حاشيه اطراف تيم نباشد. اگر محمد کشاورز و افشين کاظمي که دو مهره کليدي تيم هستند به چين مي‌رفتند، شکست سه بر يک رقم نمي‌خورد.

مدرس AFC و فيفا که تيم ملي را در سفر به چين همراهي نکرده است، تصريح کرد: اگر با قدرت در مسابقات شرکت کنيم و آدم‌هايي مثل کريم منصوري (مديرعامل باشگاه منصوري) تنگ‌نظري نمي‌کردند و اجازه مي‌دادند کشاورز تيم ملي را همراهي کند، هم برابر برزيل شرايط بهتري داشتيم و هم اينکه وي براي همراهي منصوري در جام باشگاه‌هاي آسيا آماده‌تر مي‌شد.

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:شمس, اگر تنگ‌نظري‌ها نبود,برابر برزيل نتيجه بهتري مي‌گرفتيم,, ] [ 16:3 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

لمپارد: مي خواهم با اين بازيکنان جوان بجنگم
 

فرانک لمپارد،ستاره باتجربه چلسي که در رقابتهاي اين فصل ، با مصدوميتهاي متعددي دست و پنجه نرم کرد در صحبتهايي اعلام کرد که حضور ستاره هاي جوان در تيم انگليس او را به تلاش کردن واداشته تا بتواند توانايي هايش را در تيم کاپلو به نمايش بگذارد.


 این ستاره 32 ساله جک ویلشر و اسکات پارکر را در اوج آمادگی می بیند و معتقد است که در غیاب او این دوستاره واقعا خوش درخشیدند.

لمپارد 32 ساله در صحبتهایی گفت:« وقتی برای اولین بار به تیم ملی انگلیس آمده بودم، در تیم به پل اسکولز و نیکی بات در خط میانی نگاه می کردم و با خودم فکر می کردم که من به دنبال پیراهن شماها هستم.الان بازیکنان جوان همین حرفهارا درمورد خودم می زنند.این چالش زندگی من است و من را برای ماندن در تیم به جلو می راند.»

لمپارد به تازگی از مصدومیت بازگشته. او در رقابتهای فصل گذشته لیگ برتر در 30 دیدار به میدان رفت و 13 گل به ثمر رساند .ستاره باتجربه چلسی معتقد است که برای جلب رضایت کاپلو باید بجنگد و اگر از تیم کنار گذاشته شود، ضربه خواهد خورد:« اگر در تیم نباشم واقعا ناراحت می شوم و اگر بگویم که این طور نیست، دروغ گفته ام. تا زمانی که حس می کنم که می توانم برای تیم موثر باشم، دوست دارم بازی کنم.می خواهم با این بازیکنان جوان مبارزه کنم. بار دیگر به روزهای اوجم بازگشته ام و فابیو کاپلو همیشه بازیکنان شایسته را انتخاب می کند.»

لمپارد ادامه داد:« هیچ وقت نمی توانم تصورش را بکنم که از خداحافظی از تیم ملی انگلیس صحبت کنم. وقتی مصدوم شده بودم، از تماشای بازیها از روی صندلی به شدت مایوس می شدم. الان بازگشته ام واگر به ترکیب تیم راه نیابم، ضربه می خورم. می خواهم از تک تک لحظات باقی مانده لذت ببرم؛ چون از لحظاتی که در ترکیب تیم قرار نمی گیرم متنفرم. »

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:لمپارد, مي خواهم, با اين بازيکنان جوان, بجنگم,, ] [ 16:2 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مصطفي نظري بهترين دروازه‌بان جهان شد
 

مصطفي نظري گلر شماره‌ يک تيم ملي ايران به عنوان بهترين دروازه‌بان فوتسال دنيا در سال 2010 انتخاب شد.


   بعد از اطلاعاتي که سايت فوتسال پلانت در مورد گلر ملي‌پوش ايران از عباس ترابيان رئيس کميته فوتسال گرفته بود، پيش‌بيني مي‌شد وي در تورنمنت پنج جانبه چين عنوان بهترين گلر دنيا را به خود اختصاص دهد.

براين‌اساس سايت رسمي فوتسال پلانت، گزارش داد: مصطفي نظري با انتخاب کارشناسان به علت عملکرد خوبش همراه با تيم ملي ايران در عرصه بين‌المللي به اين افتخار رسيد.
از نگاه تماشاگران فوتسال او عملکرد خيره‌کننده‌اي در مسابقات داشته و در رقابت با تياگو (بهترين گلر سال گذشته جهان از برزيل) موفق شده عنوان بهترين گلر دنيا را به خود اختصاص دهد. "

همچنين سايت فوتسال پلانت ادامه داده است: در جام ملت‌هاي 2010 آسيا، تيم ملي فوتسال ايران بازيکني چون وحيد شمسايي را به همراه نداشت و به نظر مي‌رسيد کار اين تيم براي کسب عنوان قهرماني‌ دشوار باشد، اما يک دروازه‌بان با شماره 12، در قهرماني ايران نقش بسزايي داشت. نظري در تيم باشگاهي‌اش (گيتي‌پسند) نيز عملکرد خوبي داشت.

 

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:مصطفي, نظري,بهترين دروازه‌بان جهان شد ,, ] [ 15:56 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

شكست تحقير آميز تيم ملي فوتبال آرژانتين از نيجريه
 

تيم ملي فوتبال نيجريه موفق شد در يک ديدار دوستانه در نيجريه تيم نصفه و نيمه آرژانتين را با نتيجه 4 بر يک درهم بکوبد.


    نيجريه چهارشنبه در يک ديدار دوستانه در زمين خودش موفق شد تيم نصفه و نيمه آرژانتين را با نتيجه قاطع چهار بر يک شکست دهد.

اوچه اولين گل نيجريه را در دقيقه 10 بازي به ثمر رساند و در دقيقه 27 ويکتور اوپنا گل دوم نيجريه را وارد دروازه حريف صاحب نام خود کرد. اما نيجريه مي خواست کار را در همان نيمه اول تمام کند و گل دقيقه 40 اوچه از روي نقطه پنالتي آب سردي بود بر پيکر ميزبان کوپا آمريکا.

در نيمه دوم حملات نيجريه ادامه يافت و در دقيقه 53 امانوئل امونکه نتيجه را 4 بر صفر کرد. آرژانتين تنها موفق شد يکي از گل‌ها را از روي نقطه پنالتي جبران کند و بازي با همين نتيجه 4 بر صفر به پايان رسيد.

آرژانتين در اين ديدار تنها از دو بازيکن اصلي خود استفاده کرد.

اوچه زننده دوگل اين ديدار گفت: ما مي‌دانستيم که آرژانتين بازيکنان بسيار خوبي دارد و به خوبي بر اين نکته نيز واقف بوديم که بازي را هجومي آغاز خواهد کرد و در پي گل زود هنگام خواهد بود اما ورق برگشت و تيم ما توانست به گل زود هنگام برسد و در نهايت بازي را به سود خود به پايان ببرد. اين پيروزي روحيه زيادي را به تيم ما تزريق خواهد کرد.

جوزف يوبو کاپيتان نيجريه پيش از بازي گفت: اگرچه که آرژانتين با تيم اصلي خود بازي نکرد اما هيچ گاه چنين پيروزي قاطعي را کم اهميت نخواهيم دانست.

غيبت ليونل مسي و اقدامات امنيتي شديد در خارج از ورزشگاه باعث شد تنها 30 هزار نفر در ورزشگاه 60 هزار نفري حاضر شوند.

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:شكست ,تحقير, آميز تيم ملي فوتبال ,آرژانتين,از نيجريه,, ] [ 15:56 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 21 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 1894
بازدید کل : 95127
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content