قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بايرن خريد مانوئل نوير را تاييد کرد
 

بعد از يک ماه مذاکره، به نظر مي رسد سرانجام باشگاه هاي بايرن مونيخ و شالکه بر سر انتقال مانوئل نوير به توافق رسيده اند.


  باشگاه بایرن مونیخ امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که با قراردادی پنج ساله این ملی پوش آلمانی را به خدمت خواهند گرفت.

در این بیانیه آمده است:" امروز باشگاه های بایرن مونیخ و شالکه در مورد انتقال مانوئل نویر به توافق رسیدند. در نتیجه نویر از روز اول جولای 2011 بازیکن بایرن خواهد بود."

این دروازه بان 25 ساله نیز از اینکه سرانجام به آنچه می خواست، رسید، خوشحال است.

" من واقعا در انتظار یک چالش بزرگ و هیجان انگیز در بایرن مونیخ هستم. اکنون بسیاری از هم تیمی هایش در تیم ملی، در بایرن مونیخ در کنارم خواهند بود و بنابراین به یک جای ناشناخته پای نخواهم گذاشت. فکر می کنم خیلی سریع با محیط سازگار شوم."

کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، نیز از اعلام خبر خرید نویر اظهار رضایت کرد  و این دروازه بان را یکی از بهترین های دنیا توصیف کرد.
" با خرید مانوئل نویر، بایرن مونیخ نه تنها خوشحال است که شماره یک تیم ملی آلمان را برای مدتی طولانی در اختیار خواهد داشت بلکه صاحب یکی از بهترین دروازه بان های دنیا خواهد بود."

  

 

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:بايرن ,خريد, مانوئل ,نوير را تاييد کرد ,, ] [ 15:53 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مظلومي: به خاطر سوگند دلي نمي‌توانستم از ميداودي استفاده کنم
 

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بر اساس سوگند دلي نمي‌توانستم از ميداودي در بازي با ملوان استفاده کنم.


پرويز مظلومي دليل چشم‌پوشي‌اش از ميلاد ميداودي براي بازي با ملوان گفت: بهتر از هرکسي در اين فوتبال، مي‌دانم که ميلاد ميداودي چه ارزشي براي هر تيم دارد، اين را هم مي‌دانم که بازي با ملوان از چه اهميتي برخوردار است ولي ما مربيان، يک وجدان کاري عميق داريم که وادارمان مي‌کند مواظب سلامت بازيکنان خود باشيم.
وي افزود: ما هم مثل پزشکان و مثل روزنامه‌نگاران، يک سوگندي خورده‌ايم که براساس اين "سوگند دلي "نمي‌توانيم منافع بلند شاگردان خود را ناديده بگيريم. براي يک پيروزي، حق نداريم با آينده بازيکني مثل ميلاد ميداودي بازي کنيم.

مظلومي در مورد جاي خالي ناصر حجازي اظهار داشت: جاي ناصر که خالي نيست. همين ديروز با او در قطعه نام‌آوران حرف زدم. مثل هميشه صادقانه، نظرش را داد. حرف‌هايش هميشه در گوشم مي‌نشست. اين مرتبه به قلبم راه پيدا کرد. باز هم مي‌گفت: پرويز جان! بچه‌ها بايد بدوند، بچه‌ها بايد بجنگند.

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:مظلومي, به خاطر سوگند دلي, نمي‌توانستم از ميداودي استفاده کنم ,, ] [ 1:54 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

بن همام: در تصميمات اخير شخص بلاتر نقش داشت نه كميته اخلاقي
 

رئيس مخلوع کنفدراسيون فوتبال آسيا درباره عدم اجازه به او براي شرکت در کنگره فيفا گفت: چنين تصميمي بسيار ظالمانه بود و مرا خيلي ناراحت کرد اما بايد بگويم اين خواسته بلاتر بود نه کميته اخلاقي.


    محمد بن همام در واکنش به عدم اجازه به او براي شرکت در نشست کنگره فيفا، نامه‌اي را به فيفا نوشت. در اين نامه که بر روي سايت او آمده بود، بن همام ناراحتي خود را از چنين اقداماتي ابراز داشت و گفت: من بسيار ناراحتم هرگز اجازه نخواهم داد که با آبرويم بازي کنند. براي رسيدن به حقوقم مبارزه خواهم کرد. از تمام کساني که از من حمايت کرده‌اند سپاسگذارم.

بن همام در اين نامه آورده است که چنين تصميماتي را شخص بلاتر گرفته است نه کميته اخلاقي فيفا.

وي در پايان افزود: با من بسيار ظالمانه رفتار کردند اما بايد بگويم که روزهاي خوش براي انسان سعادت را به ارمغان مي‌آورد اما روزهاي سخت به فرد تجربه و حکمت مي‌بخشد

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:بن همام, در تصميمات اخير, شخص بلاتر نقش, داشت نه كميته اخلاقي ,, ] [ 1:29 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مجيدجلالي:بدون شك پرسپوليس را شكست مي‌دهيم
 

سرمربي تيم فولاد خوزستان پيش از رويارويي تيمش برابر پرسپوليس تهران گفت: نسبت به بازي فردا اميدوارم.


مجيد جلالي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر پرسپوليس تهران در جام‌حذفي اظهارکرد: تيم ما تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته و باتوجه به انگيزه‌اي که در بازيکنان خود مي‌بينيم بدون شک در اين بازي پيروز مي‌شويم.

وي افزود: بازيکنان ما روحيه بالايي دارند و با تکيه بر حمايت هواداران خود مي‌توانيم تيم پرسپوليس را شکست دهيم. همين جا از هواداران مي‌خواهيم که مانند هميشه تيم خود را حمايت کنند.

سرمربي تيم فولادخوزستان ادامه‌داد: اگرچه هواي خوزستان نسبت به تهران متفاوت است ولي به نظرم گرماي هوا تاثير زيادي روي بازيکنان پرسپوليس ندارد.

وي خاطرنشان‌کرد: تيم پرسپوليس نيز همانند ما به دنبال صعود به فينال است و نبايد آن‌ها را دست کم بگيريم.

جلالي درباره تمديد قرارداد خود با فولاد گفت: تاکنون با هيچ تيمي صحبتي نکرده‌ام و هيچ تصميمي نگرفته‌ام. اکنون تنها تمرکزم روي جام‌حذفي است ولي چيزي که مسلم است اين است که من مشکل خاصي براي ماندن در فولاد ندارم.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا فولاد استحقاق آن را داشت که بازيکنان بيشتري در تيم‌ملي داشته باشد؟ گفت: هنوز مشخص نيست که چند نفر از تيم‌مان به تيم‌ملي دعوت شده است و بايد منتظر بمانيم ولي بايد عادت کنيم که در فوتبال ما خيلي چيزها به سود رنگي‌ها است.

سرمربي تيم فولادخوزستان اظهار کرد:‌ اميدواريم با بالابردن قابليت‌هاي خود و سطح عملکرد بازيکنان، شانس حضور بازيکنانمان را در تيم‌ملي افزايش دهيم.

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:مجيدجلالي,بدون شك پرسپوليس,را شكست مي‌دهيم, , ] [ 1:21 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

فيفا: برزيل براي ميزباني جام جهاني 2014 مشکلات زيرساختي دارد
 

برزيلي‌ها بايد فرودگاه‌ها، محيط‌ها و حمل و نقل خود را بهبود بخشند.


جروم والکه، دبیر کل فیفا می‌گوید برزیل مشکلات زیرساختی برای آماده‌سازی میزبانی جام جهانی 2014 دارد.

والکه که در کنگره فیفا در زوریخ و در جریان انتخابات ریاست فیفا سخن می‌گفت، پیش از این هم آماده‌سازی کند برزیلی‌ها را نکوهش کرده بود.

والکه با این که گفت فیفا دارد سخت تلاش می‌کند که همه چیز در مسیر صحیح باشد، اما گفت که مشکلاتی هم وجود دارد.

والکه که مسئول نظارت برای رسیدن به موقع شرایط برزیل به میزبانی جام جهانی است گفت: «ما از رییس جمهور جدید این کشور کاملا حمایت می‌کنیم. او به ما در زمینه بسیاری از مشکلاتی که در زمینه فرودگاه‌ها، محیط و حمل و نقل داشتیم اطمینان خاطر داده.

ما داریم بسیار عالی با کمیته سازمان‌دهی و با ریکاردو تکسیرا (رییس اتحادیه فوتبال برزیل) کار می‌کنیم.»

ورزشگاه‌ها هم دچار تاخیر شده اما والکه می‌گوید: «توانستیم با اغلب شهرها بر سر اوضاع ورزشگاهشان به توافق برسیم.»

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:فيفا,برزيل براي ,ميزباني جام جهاني 2014 مشکلات ,زيرساختي دارد,, ] [ 1:19 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

سپ بلاتر در رياست فيفا ابقا شد
 

سپ بلاتر سوئيسي در شصت و يکمين کنگره بين المللي فوتبال با کسب اکثريت آرا به عنوان رئيس اين فدراسيون بين المللي انتخاب شد.


در جریان شصت و یکمین کنگره بین المللی فوتبال فیفا که عصر امروز در زوریخ سوئیس برگزار شد، رای گیری برای انتخاب رئیس فیفا نیز به عمل آمد. بر این اساس سب بلاتر سوئیسی با کسب 186 رای از 203 رای ماموخذه برای چهارمین بار پی در پی به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد.

این انتخاب در حالی صورت گرفت که محمد بن همام رئیس معلق کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها رقیب انتخاباتی سپ بلاتر بود که چندی پیش بنا به دلایل مختلف از جمله اتهام پرداخت رشوه برای تصدی پست ریاست فیفا از حضور در عرصه انتخاباتی این فدراسیون بین المللی انصراف داد.

[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:سپ,بلاتر, در رياست فيفا ابقا شد ,, ] [ 1:18 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:دايي,مي‌توانستيم بازيكنان,بيشتري در تيم‌ ملي داشته باشيم ,, ] [ 22:0 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:گالری, کریستین, رونالدو,, ] [ 21:52 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

چهار هزار چيني تماشاگر ديدار فوتسال ايران و برزيل
 

نزديک به چهار هزار چيني تماشاگر ديدار تيم‌هاي ملي فوتسال ايران و برزيل بودند.


تورنمنت بين‌المللي چين از بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در شهر هانگ‌ژو آغاز شد.
ديدار نخست روز اول اين پيکارها را دو تيم ميزبان و روماني از ساعت 15:30 برابر هم برگزار کردند که تيم چين نمايش ضعيفي برابر حريف داشت و در نهايت نيز با شکست سه بر دو در مقابل ديدگان تماشاگرانش مغلوب روماني شد.

بازي دوم نيز از ساعت 17:30 بين تيم‌هاي ايران و برزيل برگزار شد، در حالي که نزديک به چهار هزار تماشاگر چيني در سالن دراگون شهر هانگ‌ژو حضور داشتند.
در غياب محمد کشاورز که به‌دليل حضور در تمرينات تيم منصوري نماينده ايران در جام باشگاه‌هاي آسيا در تهران مانده، مصطفي نظري، وحيد شمسايي، علي کيايي و اصغر حسن‌زاده بازي را شروع کردند که کيايي فرد تازه‌وارد ترکيب اوليه تيم ملي فوتسال، تک گل ايران در اين بازي را در نيمه اول به ثمر رساند.

قضاوت داور چيني، بارها و بارها اعتراض بازيکنان و مربيان دو تيم ايران و برزيل را به‌همراه داشت و در نهايت نيز تيم برزيل پيروزي سه بر يک را به نام خود ثبت کرد.
در روز اول اين رقابت‌ها تيم ژاپن استراحت داشت و فردا نيز برزيلي‌ها مسابقه‌اي نخواهند داشت.
بر اين ‌اساس بازي اول روز دوم تورنمنت چين را تيم‌هاي ژاپن و چين رودرروي هم برگزار مي‌کنند و تيم ملي فوتسال ايران نيز در ساعت 17:30 مقابل روماني قرار خواهد گرفت.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:چهار هزار, چيني, تماشاگر ديدار فوتسال, ايران و برزيل,, ] [ 21:50 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

تيم ملي فوتسال ايران مغلوب برزيل شد
 

طلسم شکست ناپذيري زردپوشان برزيل مقابل ايران شکسته نشد و تيم ملي فوتسال در تورنمنت چين با نتيجه سه بر يک مغلوب اين تيم شد.


تورنمنت پنج جانبه فوتسال چين از بعدازظهر امروز در شهر هانگجو آغاز شد و تيم ايران که برگزار کننده دومين مسابقه روز اول رقابت‌ها بود، از ساعت 17:30 امروز (چهارشنبه) برابر تيم ملي برزيل قرار گرفت.
در حالي که آخرين رويارويي دو تيم به روزهاي چهار و هفت اسفند سال گذشته در اصفهان باز مي‌گشت و شاگردان حسين شمس در هر دو مسابقه با اختلاف اندک مغلوب ميهمان زردپوش شده بودند، اين‌بار نيز تيم ايران نتوانست طلسم شکست ناپذيري برزيل رودرروي خود را بشکند و بازي به سود تيم قهرمان جام‌جهاني 2008 به پايان رسيد.
در نيمه اول اين مسابقه در حالي که بازي با نتيجه دو بر صفر به سود برزيل دنبال مي‌شد، سيدعلي کيايي موفق به گلزني شد تا تيم علي صانعي با حداقل اختلاف به رختکن برود.
در نيمه دوم باز هم اين برزيلي‌ها بودند که يک گل ديگر به اندوخته‌هاي قبلي خود اضافه کردند و درنهايت نيز بازي با نتيجه سه بر يک به سود اين تيم به پايان رسيد.
بازي دوم تيم ايران در تورنمنت چين بعدازظهر فردا (پنجشنبه) برابر تيم روماني برگزار مي‌شود.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:تيم ملي, فوتسال,, ايران مغلوب برزيل, شد,, ] [ 21:49 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 21 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 1901
بازدید کل : 95134
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content