قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:فدراسيون ,فوتبال ,آرژانتين ,پاسخ مارادونا را داد,, ] [ 20:55 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مجيد صالح سرمربي تيم فوتبال سايپا شد
 

مربي تيم فوتبال ذوب آهن به عنوان سرمربي جديد سايپا انتخاب شد.


   مجيد صالح امروز به عنوان سرمربي جديد تيم سايپا انتخاب شد و روز آينده نيز به همراه آرش کوشا يک نشست خبري در باشگاه سايپا برگزار خواهد کرد.

صالح بيش از اين مربي ذوب‌آهن بود و به عنوان دستيار منصور ابراهيم‌زاده در اين تيم فعاليت مي‌کرد. وي در گذشته بازيکن سايپا بوده و اکنون به عنوان سرمربي اين تيم انتخاب شده است.
فصل گذشته محمد مايلي‌کهن سرمربي سايپا بود و نتوانست نتايج خوبي با اين تيم بگيرد.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:مجيد ,صالح ,سرمربي, تيم فوتبال سايپا شد ,, ] [ 1:57 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:کاسياس,, ] [ 1:53 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

اينتر آماده فروش سسار به رم
 

سران باشگاه اينتر آماده اند تا ژوليو سسار را به رم بسپارند، چون تمايل زيادي براي به خدمت گرفتن اميليانو ويويانو، دروازه بان ملي پوش ايتاليايي اين تيم دارند


اسکای سپورت ایتالیا در گزارشی به این نکته اشاره کرد که تعدادی از مقامات بازار نقل و انتقالات در حال صحبت در این رابطه هستند.

ژولیو سسار 31 ساله از سال 2005 در دروازه اینتر قرار دارد ولی سران این باشگاه درنظر دارند تا ویویانو که درحال حاضر به صورت قرضی در اختیار بولونیا قرار دارد را به سن سیرو بازگردانند.

خود ویویانو هم در صحبتهایی تمایلش را برای بازگشت به اینتر اعلام کرده. باشگاه های اینتر و بولونیا مالکیت مشترک او را دراختیار دارند. البته ویویانو از سران اینتر ضمانت حضور در ترکیب اصلی تیم را می خواهد.

با حضور ژولیو سسار بعید به نظر می رسد که این اتفاق رخ دهد و ازهمین رو سران اینتر به فکر فروش سسار افتاده اند تا راه را برای بازگشت دروازه بان ایتالیایی هموار کنند.

قرارداد کنونی سسار با اینتر تا سال 2014 اعتبار دارد

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:اينتر, آماده فروش سسار به رم ,, ] [ 1:50 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مسي: نمي توانم خودم را در پيراهن تيم ديگري ببينم
 

ستاره آرژانتيني تمايلش را براي به پايان بردن عمر فوتبالي اش در بارسلونا ابراز کرد


لیونل مسی، ستاره جوان باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین باردیگر از وفاداری اش به باشگاه کاتالان صحبت کرده است.

مسی روز سه شنبه وارد آرژانتین شد تا به اردوی آلبی سلسته ملحق شود. این در حالی است که این روزها شایعات متعددی در مورد بروز اختلاف میان او و بازیکنانی مثل کارلوس تبس به گوش می رسد

مسی که یکی از مهره های کلیدی بارسا در قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود صبح سه شنبه وارد فرودگاه ایسیه سا شد و مورد استقبال خبرنگاران و هواداران فوتبال قرار گرفت.

او در گفت و گو با خبرنگاران در فرودگاه بوئنوس آیرس از تعهدش به بارسا صحبت کرد:« نمی توانم خودم را با پیراهن تیم دیگری به جز بارسلونا ببینم.»

مسی یکی از ستاره های تیم سرخیو باتیستا در کوپا آمه ریکا خواهد بود و دراین میان رسانه های آرژانتینی از اختلاف میان او و کارلوس تبس خبر می دهند ولی مسی این اختلاف ها را تکذیب کرد:« کارلیتوس با من صحبت کرد و به من گفت که هیچ مشکلی نیست. شماها مرا مجبور به درگیری با تبس ، خوان ریکلمه و دیگو مارادونا کردید. من هیچ مشکلی با کسی ندارم و نخواهم داشت.»

ستاره جوان آرژانتینی از آرزوی قلبی اش برای موفقیت با آلبی سلسته صحبت کرد و گفت:« من به اندازه کافی خوش شانس بودم تا با بارسابه موفقیت برسم و موفقیتهای فردی متعددی را کسب کنم ولی الان هدفم این است تا با تیم ملی کشورم به قهرمانی برسم.»

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:مسي, نمي توانم خودم, را در پيراهن تيم ديگري ببينم ,, ] [ 1:50 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:کي‌روش, تنهايي, نمي‌توانم کاري کنم ,, ] [ 1:46 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

تولد يک سالگي مورينيو در برنابئو
 

مربي پرتغالي اولين سال حضورش در رختکن رئال مادريد را جشن مي گيرد.


 امروز اولین سالگرد حضور ژوزه مورینیو برروی نیمکت مربیگری رئال مادرید است.این مربی پرتغالی دقیقا 365 روز قبل هدایت رئال را در دست گرفت و با پشت سرگذاشتن سالی پر جنجال و جملاتی جنجالی که به تاریخ پیوست و رویارویی ها و برخوردها، موفقیتها و شکستها  که خودش می تواند در یک کتاب ثبت شود

 هیچ وقت یک مربی در رئال مادرید تا این حد تاثیرگذار و پرنفوذ نبوده، تا جایی که هواداران برنابئو ترانه ای برای او ساخته اند که در پایان هر بازی برای مورینیو می خوانند

 بازیکنان رئال هم در مورد مربی تیمشان می گویند:« مورینیو راهنمای خوبی است که بیش از هر کس دیگری تلاش می کند. او جاد.گری است که بیشترین عملکرد را از شاگردانش می کشد. پیامبری که قادر است با عشق و انگیزه و شخصیتش تو را متقاعد کند و محرکی که با رفتارش به تو رقابت را تزریق می کند.»

 در باشگاه مادریدی همه از حرفه ای گری و قدرت لیدری او صحبت می کنند و اعضای رختکن معتقدند که با حضور مورینیو این تیم مبدل به یک «سوپر تیم خواهد شد.»

 این درحالی است که خود آقای خاص دراین رابطه هشدار داده:« بهترین نتایج من همیشه در دومین فصل حضورم در یک تیم از راه می رسند.»

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, ] [ 1:44 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

نكونام و شجاعي در اوساسونا ماندني شدند
 

جواد نکونام و مسعود شجاعي دوفصل ديگر در اوساسونا ماندني شدند.


روز گذشته رضا فاضلي مدير برنامه‌هاي نکونام و شجاعي با نماينده باشگاه ايالت پامپلونا جلسه‌اي مهم برگزار کرد که رسانه‌هاي اسپانيايي نتيجه اين نشست مهم را امروز اعلام کردند.

بر اساس گزارش سايت رسمي باشگاه اوساسونا، بازيکنان ايراني اين تيم قرارداد خود را تا پايان سال 2013با اوساسونا تمديد کردند.

جواد نکونام پس از عقد قرارداد با اوساسونا در اظهار نظري کوتاه به سايت اين باشگاه گفت: اوساسونا مي‌تواند باشگاهي باشد که من فوتبالم را در آن به پايان مي‌رسانم

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:نكونام ,و شجاعي ,در اوساسونا, ماندني شدند,, ] [ 1:38 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:نگاهي, به تاريخچه, انتخابات, فيفا,, ] [ 1:34 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پيشنهاد قطر به پپ گوارديولا: دستمزد سالانه 36 ميليون يورو!
 

پپ گوارديولا، مربي بارسلونا مورد توجه قطري‌ها قرار گرفته و اتحاديه فوتبال قطر حاضر است سالانه 36 ميليون يورو به او دستمزد بدهد تا او مربي تيم ملي اين کشور شود.


   گواردیولا پیش‌تر گفته بود که دوران حضورش در نوکمپ دارد به پایان می‌رسد و همه انتظار دارند او در تابستان 2012 از بارسا برود.

این مربی جوان که مورد توجه اینتر و باشگاه‌های لیگ برتری هم قرار دارد، شاید یک سال را برای استراحت در نظر بگیرد و سپس در سال 2013 مربی تیم ملی قطر شود.

شیخ محمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی این هافبک سابق را بهترین فرد برای بردن فوتبال قطر به سطحی نو می‌داند و می‌خواهد چنین دستمزد سنگینی را برای او بپردازد.

گواردیولا در سال‌های 2003 تا 2005 در الاهلی دوحه بازی کرد و رابطه‌ای عالی با مقامات قطری دارد. او یکی از سفیران قطر برای پیشنهاد موفقیت‌آمیز میزبانی جام جهانی 2022 هم بود.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:پيشنهاد,قطر, به پپ گوارديولا, دستمزد سالانه 36 ميليون يورو! ,, ] [ 1:20 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 21 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 85
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 1363
بازدید کل : 94596
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content