قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مورينيو پاي يوفا را به دادگاه مي‌کشاند
 

سرمربي پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد در نظر دارد يوفا را به اين دليل که وي را به پنج جلسه محروميت محکوم کرده، به دادگاه عالي داوري براي ورزش احضار کند.


    اتحادیه فوتبال اروپا مورینیو را به دلیل رفتاری که وی پس از بازی مقابل بارسلونا در نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ماه آوریل از خود نشان داد به پنج جلسه محرومیت متهم کرده است.


بر پایه گزارش سان، مورینیو مسئولان یوفا را متهم کرده بود که به داوران پول داده اند تا از تیم بارسا حمایت کنند.


مورینیو همچنین عنوان کرده بر خلاف شایعاتی که در خصوص جدایی کریم بنزما و گونزالو هیگواین شنیده می شود، این دو بازیکن در رئال می مانند.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:مورينيو پاي ,يوفا, را به دادگاه مي‌کشاند ,, ] [ 1:26 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پيشنهاد 8 ميليون پوندي ليورپول براي جذب مدافع نيوکاسل
 

باشگاه ليورپول قصد دارد با ارائه پيشنهادي 8 ميليون پوندي خوزه انريکه مدافع باشگاه نيوکاسل را که يک سال از قراردادش با سنت جيمزز پارک باقي مانده به خدمت بگيرد.


   کنی دالگلیش بودجه ای 75 میلیون پوندی (84 میلیون یورو) برای خرید بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی در نظر گرفته و مسئولان باشگاه نیز با در اختیار قرار دادن این بودجه موافقت کرده اند.

به نوشته  یکی از روزنامه های انگلیسی دالگلیش 42 میلیون پوند (47 میلیون یورو) برای خرید استیورات داونینگ از استون ویلا، فیل جونز از بلکبرن و چارلی آدام از بلکپول در نظر گرفته است.

کومولی مدیر فوتبالی لیورپول نیز جوردن هندرسون بازیکن ساندرلند و کونور ویکهام بازیکن ایپسوویچ را که هر کدام به ترتیب 15 و 10 میلیون پوند ارزش دارند را در نظر گرفته است.

بازیکنی که گفته می شود آنفیلد را ترک خواهد کرد دنیل اگر است که قرار است با پیشنهاد 10 میلیون پوندی لورکوزن به این تیم آلمانی بپیوندد. گفتنی است هامبورگ و مالاگا نیز از دیگر مشتریان این مدافع دانمارکی هستند.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:پيشنهاد, 8 ميليون پوندي, ليورپول, براي جذب مدافع نيوکاسل ,, ] [ 1:26 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

آنچلوتي گزينه مربيگري استون ويلا
 

مربي ايتاليايي از نيمکت مربيگري چلسي اخراج شد ولي گزارشهاي منتشره حکايت از احتمال حضور او برروي نيمکت مربيگري استون ويلا دارد


طبق گزارشهای منتشره، کارلو آنچلوتی، مربی سابق چلسی ممکن است مربی آتی استون ویلا لقب بگیرد.آنچلوتی تابستان سال 2009 مربی چلسی شد و جانشین گاس هیدینک که حضورش شش ماهه برروی نیمکت مربیگری چلسی دوام داشت شد.

آنچلوتی در اولین فصل حضورش برروی نیمکت مربیگری چلسی، با این تیم به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی رسید تا اولین دبل تاریخ چلسی را کسب کند.

با این وجود، آنچلوتی با پایان یافتن رقابتهای فصل گذشته و در پایان آخرین بازی فصل درحالی از سمت خود برکنار شد که چلسی فصل را در رده دوم به پایان برد و 9 امتیاز با یونایتد صدرنشین فاصله داشت

با این وجود دیلی میل در گزارشی به این نکته اشاره کرد که این مربی ایتالیایی ممکن است به زودی مربی استون ویلا شود، چرا که رندی لرنر ، مالک استون ویلا تمایلش را برای به خدمت گرفتن او ابراز کرده.در صورتی که آنچلوتی مربی استون ویلا شود، قطعا نهایت تلاشش را برای متقاعد کردن استوارت داونینگ و اشلی یانگ برای ادامه حضور در ویلا پارک به کار خواهد گرفت.

انتظار می رود که لرنر این هفته به بیرمنگام سفر کند تا قرارداد مربی سابق میلان را برای جانشینی ژرار اوولیه نهایی کند.

اوولیه مجبور شد به خاطر مشکلات سلامتی اش نیمکت مربیگری استون ویلا را ترک کند.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:آنچلوت,ي گزينه مرب,يگري استون ويلا ,, ] [ 1:25 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

برترين گلزنان تاريخ تيم ملي اسپانيا
 

فرناندو تورس با گلي که شنبه شب در ديدار دوستانه مقابل آمريکا به ثمر رساند تعداد گلهايش در رقابتهاي اين فصل را به 27 گل رساند و با رکورد مورينتس که چهارمين گلزن برتر تاريخ تيم ملي اسپانياست برابري کرد.


  هر دوی این بازیکنان 27 گل به ثمر رسانده اند ، این در حالی است که فرناندو تورس این فرصت را دارد تا با رکورد گلزنی فرناندو ایئرو که با 29 گل در رده سوم جدول است برابری نماید.

 این گل تورس ارزش زیادی برای او داشت، چرا که به روند ناکامی اش در گلزنی برای تیم ملی پایان داد. آخرین باری که تورس برای ماتادورها گلزنی کرده بود روز سوم سپتامبرسال 2010 بود که ال نینیو در دیدار با لیختن اشتاین که با برد 0-4 اسپانیا همراه بود به گل رسید.

گلی که تورس وارد دروازه آمریکا کرد دویستمین گل کارنامه ورزشی او بود. گلی که به روند ناکامی های او در گلزنی پایان داد. او که در بازار زمستانی از لیورپول به چلسی منتقل شد ، تنها یکبار برای آبی پوشان لندنی گلزنی کرد.

برترین گلزنان تاریخ تیم ملی اسپانیا

1-داوید ویا با 46 گل

2-رائول گونسالس با 44 گل

3-فرناندو ایئرو با 29 گل

4- مورینتس با 27 گل

4- فرناندو تورس با 27 گل

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:برترين ,گلزنان, تاريخ تيم, ملي اسپانيا ,, ] [ 1:24 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

خبرهايي از پرسپوليس
 

با درخواست علي دايي فيلم آخرين بازي‌هاي ملوان به کادر فني تحويل داده شد.


  تيم فوتبال پرسپوليس تهران بايد روز سه شنبه يکي از حساس ترين بازي‌هاي خود را در فينال جام حذفي مقابل ملوان انجام دهد.
از همين رو با درخواست علي دايي فيلم بازي‌هاي ملوان در ليگ برتر و جام حذفي امروز صبح به وي و آناليزور پرسپوليس تحويل داده شد. در اين فيلم‌ها بازي ملوان و استقلال هم وجود دارد.

* عليرضا محمد مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران که کمي از شرايط خود در اين تيم ناراحت است، به مدت 20 دقيقه با علي دايي درباره مسائل مختلف به گفت و گو نشست.
در اين جلسه علي دايي توضيحات خود را به عنوان مسئول کادر فني در خصوص استفاده کمتر از عليرضا محمد در ترکيب پرسپوليس اعلام کرد.

 

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:خبرهايي, از پرسپوليس ,, ] [ 1:23 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

برتري استراليا مقابل حريف سنتي با 3 گل
 

تيم ملي فوتبال استراليا در ديداري دوستانه نيوزيلند را شکست داد.


  در ادامه ديدارهاي دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال ظهر امروز به وقت ايران يک ديدار برگزار شد که با برتري زردپوشان استراليا همراه بود.
در اين رقابت تدارکاتي تيم‌هاي ملي فوتبال استراليا و نيوزيلند به مصاف هم رفتند که در نهايت مردان سرزمين کانگورو با 3 گل مقابل حريف سنتي خود به برتري رسيدند.
جاش کندي در دقايق 10 و 59 و ترويسي در دقيقه 90 از روي نقطه پنالتي براي تيم ملي استراليا گلزني کردند.
دو تيم پيش از اين به دفعات در رقابت‌هاي مختلف به مصاف هم رفته بودند که استراليايي‌ها در بيشتر مسابقات رو در رو با پيروزي کار را به سود خود به پايان برده‌اند.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:برتري, استراليا مقابل, حريف سنتي با 3 گل ,, ] [ 1:22 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

ستاره 19 ساله ژاپني در راه بايرن مونيخ
 

باشگاه بايرن مونيخ قصد دارد تاکاشي اوسامي بازيکن 19 ساله ژاپني را خريداري کند.


  باشگاه گامبا اوزاکا اعلام کرد مونيخي ها به جذب ستاره‌ي جوان اين باشگاه علاقه نشان داده و مذاکرات را براي جذب او آغاز کرده‌اند.


باشگاه بايرن مونيخ پيش از اين در تعطيلات نيم فصل که لوئيس فان خال روي نيمکت اين تيم حضور داشت براي جذب اين بازيکن اقدام کرده بود که البته تلاش باواريايي‌ها با شکست روبرو شده بود.


اوسامي 19 ساله در سال 2010 به عنوان بهترين بازيکن جوان ليگ ژاپن انتخاب شد.


سخنگوي باشگاه اوزاکا درگفت و گو با خبرگزاري فرانسه با تاييد علاقه‌ي باشگاه بايرن مونيخ براي جذب اوسامي گفت: باشگاه بايرن مونيخ کارش را براي خريد بازيکن تيم ما آغاز کرده، اما باشگاه در اين مرحله قصد ندارد موضع گيري کند،‌چرا که هنوز هيچ توافقي حاصل نشده و کار به پايان نرسيده است.


وي با مساعد توصيف کردن شرايط براي جدايي اوسامي عنوان کرد: بندي در قرارداد او باشگاه گامبا اوزاکا وجود دارد که به وي اجازه مي دهد در صورت داشتن پيشنهاد از باشگاه‌هاي خارجي تيم را ترک کند و به همين دليل ما نمي توانيم مانع از جدايي ‌او شويم.


به نظر مي رسد درخشش کاگاوا در بورسيا دورتموند در تصميم مونيخي‌ها براي خريد اين بازيکن بي تاثير نبوده است. ستاره‌ي تيم ملي ژاپن در دورتموند عملکرد فوق العاده‌اي داشت و توانست نقش مهمي در قهرماني تيمش ايفا کند.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:ستاره 19 ,ساله ژاپني در راه بايرن مونيخ ,, ] [ 1:22 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مارادونا: فيفا موزه دايناسورها است
 

سرمربي الوصل امارات فيفا را مجموعه‌اي از افراد غير فوتبالي و فرصت طلب توصيف کرد و گفت: فيفا موزه دايناسورها است.


  به نقل از آس اسپانيا، ديه‌گو آرماندو مارادونا در نشست خبري رسمي خود پس از اولين تمرين با الوصل امارات پس از تاکيد دوباره بر تمايلش براي خريد ديه‌گو فورلان توسط مقامات الوصل امارات گفت: در جريان اتفاقات اخير در فيفا هستم، توقع ديگري از اين آدم‌ها نمي‌رود.

وي ادامه داد: فيفا عملا موزه دايناسورها است و هميشه بايد چهره‌هايي را تماشا کنيم که هيچ کاري براي فوتبال نکرده و هر چند وقت يک بار هم خبري در مورد فساد مالي يا اخلاقي آنها در روزنامه ها منتشر مي‌شود.
مارادونا ادامه داد: يکي از جملات بلاتر برايم به شدت مسخره بود، او گفت ما يک خانواده‌ايم، کدام خانواده؟ منظور بلاتر از خانواده چه بود؟ تا زماني که همه چيز براي پول باشد چگونه مي‌شود از خانواده حرف زد؟ وقتي عدالت و جوانمردي در فوتبال نيست کدام خانواده را متصور باشيم؟

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:مارادونا, فيفا موزه ,دايناسورها است ,, ] [ 1:21 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

سوزوكي استقلالي شد
 

رئيس برگزاري مسابقات ليگ قهرمانان آسيا کارت هواداري باشگاه استقلال را دريافت کرد.


 در بازديدي که سوزوکي رئيس ليگ قهرمانان آسيا از باشگاه استقلال در هفته گذشته داشت اتفاق جالبي رخ داد.
به پيشنهاد مسئولان باشگاه استقلال سوزوکي فرم صدور کارت هواداري اين تيم را پر کرد و سپس کارت هواداري براي رئيس ليگ قهرمانان آسيا صادر شد تا بدين ترتيب سوزوکي يکي از هواداران استقلال به شمار رود.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:سوزوكي, استقلالي شد ,, ] [ 1:20 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

گزارش تمرين تيم ملي فوتبال ايران
 

جواد نکونام امروز اولين حضور خود در تمرين تيم ملي با سرمربيگري کارلوس کي‌روش را تجربه کرد.


   تمرين تيم ملي امروز مثل روزهاي گذشته بدون اطلاع قبلي ظاهرا به دليل گرماي هوا زودتر از ساعت اعلام شده برگزار شد. اين تمرين ابتدا قرار بود ساعت 10:15 برگزار شود اما ساعت 9:45 آغاز شد.

* حدود 20 نفر از اطرافيان بازيکنان در محل تمرين حاضر شده بودند.

* حضور جواد نکونام که به تازگي با اوساسونا قرارداد خود را تمديد کرده است، نکته قابل اهميت اين جلسه تمريني بود.

* کارلوس کي‌روش در تمرين امروز بازيکنان را به سه گروه در قالب تيم هاي سبز، نارنجي و قرمز تقسيم کرد.

* بازيکنان گروه سبز و نارنجي ابتدا در حالت 10 به 10 با داوري سرمربي تيم ملي مقابل هم قرار گرفتند. در اين بازي دستگرمي بازيکنان ملي پوش استقلال و فولاد که روز گذشته به ريکاوري پرداختند حضور پرفشاري داشتند.

* تيم قرمز به هنگام بازي تيم هاي سبز و نارنجي در بيرون زمين به تمرين سپک تاکرا مشغول شد. نفرات اين تيم سپس زير نظر مت در موت بدنساز تيم ملي به گرم کردن و پاسکاري بلند مشغول شدند. بازيکنان شاخصي مثل جواد نکونام، علي کريمي، آندو تيموريان و خلعتبري در تيم قرمز بودند.

* گلرها زير نظر گاسپار به تمرين مشغول بودند و هر واکنش خوب آنها تشويق هاي اين مربي را به دنبال داشت.

* در تمرين امروز تيم ملي بر خلاف روزهاي گذشته هيچ بازيکني مصدوم نبود و حتي مهرداد پولادي که روز گذشته زانوي خود را بسته بود امروز بدون مشکل همراه سايرين تمرين کرد.

* عباس ترابيان سرپرست تيم ملي مثل روز گذشته تمام 90 دقيقه در محل تمرين حاضر بود.
*استقبال خبرنگاران از تماشاي تمرينات تيم ملي مناسب بود. با دقت نظر خسرو والي زاده مدير رسانه اي تيم ملي صندلي هايي براي استفاده خبرنگاران در نظر گرفته شده بود.

* در ادامه مسابقه تيم هاي سبز و نارنجي کي‌روش اعلام کرد به جاي تيم نارنجي تيم قرمز به ميدان برود و تيم نارنجي هم براي سپک تاکرا به خارج زمين رفت. نکته جالب اين جا بود که باز هم علي کريمي که در متن کارهاي تاکتيکي سرمربي تيم ملي بود امروز به ميدان نرفت و همراه تيم نارنجي و جواد نکونام به تمرين سپک تاکرا پرداخت.

* در بازي گروه سبز و قرمز محمد ابراهيمي براي تيم سبز گلزني کرد. در مسابقه سوم علي کريمي براي تيم نارنجي و نکونام براي تيم قرمز به ميدان رفتند و در پايان بائو و خلعتبري براي تيم قرمز گلزني کردند. سه بازي انجام شده در وقت هاي 20 دقيقه اي برگزار شد.

* گرماي هوا امروز روي کار ملي پوشان تاثير گذاشته بود.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:گزارش, تمرين, تيم ملي, فوتبال ايران ,, ] [ 1:20 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 21 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1924
بازدید کل : 93218
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content