قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اتوئو پنالتي خراب كرد و كامرون متوقف شد
 

مهاجم اينترميلان ايتاليا پنالتي به دست آمده در دقايق پاياني بازي را هدر داد تا کامرون برابر سنگال با تساوي بدون گل متوقف شود.


   به نقل از رويترز، ساموئل اتوئو که در طول بازي تيمش برابر سنگال کار خاصي انجام نداده بود در دقايق پاياني از وقت تلف شده بازي ، پنالتي به دست آمده را به هدر داد تا تيمش با توقف خانگي بدون گل در منطقه خطر جدول قرار بگيرد.
کامرون با اين تساوي محکوم به پيروزي در دو بازي باقيمانده از گروه خود مقابل موريتاني و کنگو است.
هواداران کامروني از اين تساوي خانگي به خشم آمده و گاز اشک آور و فشار آب توسط پليس هم نتوانست از تجمع چند ساعته مردم مقابل درب خروجي استاديوم جلوگيري کند.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:اتوئو ,پنالتي ,خراب كرد و كامرون, متوقف شد ,, ] [ 1:19 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پرتغال با برتري برابر نروژ به صدر جدول رسيد
 

تيم فوتبال پرتغال موفق شد با کسب پيروزي يک بر صفر مقابل نروژ به صدر گروه اچ رقابت هاي مقدماتي يورو 2012 صعود کند.


  در این بازی هلدر پوستیگا تک گل پرتغال را در دقیقه 53 بازی به ثمر رساند. به این ترتیب و با این نتیجه سه تیم 10 امتیازی پرتغال، نروژ و دانمارک در این گروه با تفاضل گل های متفاوت در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

شاگردان پائولو بنتو فرصت های زیادی را در این دیدار از دست دادند و تنها گل پوستیگا سه امتیاز بازی را برای پرتغال به ارمغان آورد.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:پرتغال ,با برتري ,برابر نروژ به صدر جدول رسيد ,, ] [ 1:19 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

اولين تمرين پرسپوليس پس از صعود به فينال
 

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از پيروزي برابر فولاد خوزستان در نيمه نهايي جام حذفي و بازگشت به تهران، اولين تمرين خود را امروز (شنبه) در ورزشگاه درفشي‌فر آغاز کردند.


تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در حالي در ساعت 18 و 30 دقيقه آغاز شد که از حدود نيم ساعت پيش از شروع آن بازيکنان ذخيره پرسپوليس در زمين حاضر بودند و جداگانه تمرين مي‌کردند.

در حالي که نيمي از بازيکنان پرسپوليس در گوشه‌اي از زمين در حال تمرين‌هاي کششي بودند، اشپيتيم آرفي، مجتبي زارعي، اميرحسين فشنگچي، مهدي شيري، رحمان احمدي و سعيد حلافي زير نظر حسين عبدي سانتر از جناحين و ضربه سر را تمرين مي‌کردند. در اين تمرين که بنيامين محمودي درون دروازه قرار داشت، عبدي و فشنگچي توپ‌ها را روي دروازه ارسال مي‌کردند و سايرين ضربه سر مي‌زدند.

وحيد هاشميان نيز در گوشه‌اي از زمين به تنهايي زير نظر مولايي در حال تمرين است.

در سمت ديگر، مسئولان تدارکات تيم فوتبال پرسپوليس بخشي از زمين را براي انجام بازي سپک‌تاکرا آماده مي‌کردند. آن‌ها اين کار را با نصب تور و خطوط راهنماي زمين بازي سپک‌تاکرا انجام دادند.

ساعت 18 و 30 دقيقه علي دايي با حضور در زمين، بازيکنان را به دور خود جمع کرد و دقايقي برايشان صحبت کرد. به اين ترتيب اولين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازگشت از اهواز با دويدن آهسته بازيکنان به دور زمين و تمرين‌هاي کششي آغاز شد.

پرسپوليسي‌ها پس از گرم کردن، به همراه علي دايي و حسين عبدي، به سپک‌تاکرا مشغول شدند و ساير بازيکنان زير نظر مياچ به تمرين‌هاي روزانه خود مشغول شدند.

در تمرين عصر امروز که همه بازيکنان پرسپوليس در آن حاضر هستند، حضور بيش از50 هوادار در ورزشگاه درفشي‌فر جلب توجه مي‌کند. تماشاگران از لحظه شروع تمرين تا لحظه ارسال اين خبر به طور مداوم بازيکنان پرسپوليس و علي دايي را با القاب جالبي نظير "حقيقي کاسياس"، "هادي مايکل اون"، "رحمان دست طلايي" و... تشويق مي‌کردند.

تيم فوتبال پرسپوليس تهران خود را براي ديدار رفت فينال جام حذفي در روز سه‌شنبه برابر ملوان انزلي که در تهران برگزار مي‌شود، آماده مي‌کند.

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:اولين, تمرين پرسپوليس, پس از صعود به فينال ,, ] [ 1:49 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

انتقاد تند مارادونا از باتيستا
 

سرمربي سابق تيم ملي آرژانتين بار ديگر انتقاد تند از مربي کنوني آلبي سلسته را آغاز کرده است.


  دیگو آرماندو مارادونا سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین شکست سنگین تیم ملی بی این کشور مقابل نیجریه با نتیجه 1-4 را بهترین فرصت  برای حمله به سرخیو باتیستا سرمربی کنونی البی سلسته دانسته:« من فیلم ترسناک نمی بینم و به همین خاطر بازی آرژانتین- نیجریه را هم تماشا نکردم.  این نتیجه قابل پیش بینی بود،چون وقتی تیم را فی البداهه می چینی، 4 گل می خوری»

 مارادونا ادامه داد:« همه چیز برعکس پیش می رود.تمام آنچه ما انجام می دادیم، تمام کارهایی که کرده بودیم را روی زمین انداخته. همه این کارها انجام شده بودولی الان همه چیزبرعکس است.»

مارادونا از اینکه شاگردانش به تیم ملی دعوت نشده اند هم انتقاد کرد:« اگر می خواهی بازیکنان را ببینی، باید از خانه ات بازی آنها را در تیمهای باشگاهی شان ببینی.اگر به یک کشور بروی و تیم ملی آرژانتین را با خود می بری، باید تبس، ماسچرانو ، مسی و... را به همراه داشته باشی.»

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:انتقاد تند,مارادونا از باتيستا ,, ] [ 1:48 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

رم به دنبال جانشين مکسس
 

مسئولان باشگاه رم قصد دارند چزاره بووو مدافع باشگاه پالرمو را به عنوان جانشين فليپ مکسس که اين تيم را به مقصد ميلان ترک کرده است به خدمت بگيرند.


   مکسس بعد از 7 سال حضور در رم تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد این تیم را به مقصد میلان ترک خواهد کرد.

بووو که پیش از این بازیکن رم بوده از سال 2006 به پالرمو پیوست و تا به حال 91 بازی نیز برای این تیم انجام داده است.

فرانکو زاواگلیا مدیر برنامه های بووو معتقد است او به احتمال زیاد تابستان امسال به رم باز میگردد، مخصوصا وقتی دلیو روسی سرمربی مستعفی پالرمو هم به رم بپیوندد.

زاواگلیا می گوید :" اگر دلیو روسی به رم برود بووو نیز به این تیم خواهد پیوست. تیم های زیادی خواهان جذب بووو هستند اما در نهایت باشگاه پالرمو است که در مورد آینده او تصمیم گیری می کند."

" بووو دو سال دیگر با پالرمو قرارداد دارد اما باید دید مسئولان باشگاه در مورد پیشنهادهای دریافتی چه تصمیمی می گیرند. طبیعی است که هر بازیکنی دوست دارد در تیم های بزرگ بازی کند و در رقابت های اروپایی حضور داشته باشد بووو هم از این اصل مستثنی نیست."

بووو در این فصل 32بازی برای پالرمو انجام داد و چهار گل نیز به ثمر رساند.

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:رم به دنبال ,جانشين مکسس ,, ] [ 1:48 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

بارسلونا به دنبال آرائوخو، بازيکن مدنظر رئال
 

سرخيو آرائوخو، مهاجم جوان بوکاجونيورس نظر مثبت سران بارسا را به خود جلب کرده.اين در حالي است که رئالي ها اخيرا براي خريد او پيشنهادي را ارائه کرده بودند که اين پيشنهاد با پاسخ منفي سران باشگاه آرژانتيني مواجه شده است.


  رئالی ها بعد از آن که در سال 2006 فرناندو گاگو را با قراردادی 20 میلیون یورویی به رختکن تیمشان منتقل کردند، اولویت اولشان را خرید از آکادمی جوانان بوکاجونیورس قرار داده اند.

با این وجود بارسلونا اکنون انگشت روی گزینه مدنظر رئال گذاشته است.به نظر می رسد که سران باشگاه بوکاجونیورس مبلغی 5 میلیون یورویی را برای فروش این ستاره طلب کرده اند.

رئالی ها بارها به عنوان اولین تیم دست روی بازیکنی از بوکاجونیورس گذاشته اند و با رد پیشنهاد آنها، این بازیکن به تیم دیگری منتقل شده که از جمله می توان به انتقال خوان فورلین به اسپانیول و اسکیل مونیوس به پالرمو اشاره کرد.

آرائوخو 10 بازی برای تیم اصلی بوکا برگزار کرده و توانسته یک گل برای تیمش بزند.

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:بارسلونا ب,ه دنبال آرائوخو,,بازيکن مدنظر رئال ,, ] [ 1:47 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

تيم ملي فوتسال ايران با 9 گل چين را در هم كوبيد
 

تيم ملي فوتسال ايران در آخرين ديدارش در تورنمنت بين‌المللي چين، تيم ميزبان را با 9 گل در هم کوبيد.


در حالي که پيش از اين تيم ايران با يک شکست و دو تساوي، موفق به کسب تنها دو امتياز شده بود، در آخرين مسابقه‌اش بعدازظهر امروز (شنبه) تيم ملي چين را در هم کوبيد.
تيم علي صانعي در حالي که نيمه اول را سه بر صفر پشت سر گذاشته بود، تيم ميزبان را 9 بر 2 از پيش رو برداشت تا در جدول مسابقات پنج امتيازي شود.
گل‌هاي اين مسابقه را وحيد شمسايي (2 گل)، جواد اصغري‌مقدم (2 گل)، مسعود دانشور، مصطفي طيبي، محمد طاهري، مهدي جاويد و سعيد تقي‌زاده به ثمر رساندند.
فردا در روز پاياني تورنمنت چين، تيم ايران با قرعه استراحت روبروست و تيم‌هاي چين - برزيل و ژاپن - روماني رودرروي هم قرار مي‌گيرند تا رده‌بندي پاياني اين رقابت‌ها مشخص شود.
ايران با نتايج کسب شده شانسي براي قهرماني اين دوره از رقابت‌ها نخواهد داشت.

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:تيم ملي, فوتسال ايران, با 9 گل چين را در هم كوبيد ,, ] [ 1:45 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

شكست حريف تيم فوتبال اميد ايران مقابل كويت
 

تيم اميد عراق حريف ايران درمرحله انتخابي رقابت هاي فوتبال بازيهاي المپيک 2012 لندن روز شنبه مقابل تيم کويت تن به شکست داد.


    در اين ديدار که در کويت برگزار شد، تيم اميد اين کشور با تنها گل يوسف ناصر السلمان از سد تيم عراق گذشت.
هر دو تيم کويت و عراق خود را براي حضور در مرحله دوم انتخابي رقابت هاي فوتبال بازيهاي المپيک آماده مي کنند.
تيم هاي فوتبال اميد عراق و کويت در مرحله انتخابي به ترتيب مقابل تيم هاي ايران و ژاپن قرار مي گيرند.
پيش از اين قرار بود تيم فوتبال اميد ايران روز يازدهم خردادماه جاري در ديداري دوستانه به مصاف تيم اميد اوکراين برود اما به دليل مشکلات خروج بازيکنان، اين ديدار لغو شد.
ملي پوشان اميد ايران روز بيستم خردادماه جاري در ديداري دوستانه برابر تيم اميد سوريه قرار خواهند گرفت تا با آمادگي مطلوب مقابل تيم عراق صف آرايي کنند.
برنامه مرحله دوم انتخابي رقابت هاي فوتبال بازيهاي المپيک در قاره آسيا به شرح زير است :‌
عراق با ايران
قطر با هند
بحرين با تايلند
استراليا با يمن
ژاپن با کويت
سوريه با ترکمنستان
کره‌شمالي با امارات
کره‌جنوبي با اردن
ازبکستان با هنگ‌کنگ
عربستان با ويتنام
چين با عمان
لبنان با مالزي
ديدارهاي رفت اين مرحله از مسابقه ها روز بيست و نهم خردادماه جاري و ديدارهاي برگشت روز دوم تيرماه امسال برگزار خواهد شد.
درپايان اين مرحله از رقابت ها، 12 تيم جواز حضور به مرحله پاياني انتخابي را به دست مي آورند.
12 تيم حاضر در مرحله پاياني به سه گروه چهار تيمي تقسيم خواهند شد که در نهايت تيم هاي نخست راهي بازيهاي المپيک 2012 المپيک مي شوند. 

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:شكست حريف تيم, فوتبال اميد ايران ,مقابل كويت ,, ] [ 1:44 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پيغام مشترک اينيستا و کاسياس: گذشته ها گذشته
 

ايکر کاسياس کاپيتان تيم ملي اسپانيا و آندرس اينيستا ستاره باشگاه بارسلونا در کنفرانس خبري ماتادورها در بوستون شرکت کردند. ستاره رئال و بازيکن طلايي بارسلونا پيغام مشترکي براي هواداران فوتبال اسپانيا درسرتاسر دنيا داشتند:« گذشته ها گذشته.»


  محتوای این پیغام به برخوردهایی که در جریان 4 دیدار ال کلاسیکو در ماه های گذشته بین بازیکنان دو تیم بارسا و رئال به وجود آمد اشاره دارد. بازیکنان تیم ملی اسپانیا به دنبال فراموش کردن آن اتفاقات هستند.

ایکر کاسیاس دراین رابطه گفت:« هیچ صحبتی باقی نمی ماند. رقابتهای این فصل به پایان رسیده و الان مهمترین چیز تیم ملی است.»

اینیستا هم دراین مورد اظهار نظر کرد:« فوتبال با خاطرات زنده نیست. الان همه ما برروی چیز دیگری تمرکز کرده ایم. اگر تیم ملی ما با ویژگی خاصی شناخته شود، آن اتحاد تیم است.»

کاسیاس هم به شکست تیم ملی اسپانیا مقابل آمریکا در جام کنفدراسیون ها اشاره کرد و گفت:« اگر در دیدار دوستانه شنبه شب مثل بازی مان درجام کنفدراسیون ها مقابل آمریکا بازی کنیم، شکست خواهیم خورد.این روزها تیمها در حال برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی یورو 2012 هستند و ما چند بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد و این برای اتحاد تیممان بهتر خواهد بود.»

اینیستا هم در ادامه صحبتهایش گفت:« باید این دو دیدار دوستانه پیش رو را کاملا جدی بگیریم.آنچه دوست داریم فوتبال بازی کردن است .»

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:پيغام مشترک ,اينيستا ,و کاسياس, گذشته ها گذشته ,, ] [ 1:43 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پيشنهاد 10 ميليون پوندي آرسنال براي خريد جرمين دفو
 

آرسن ونگر، سرمربي ارسنال که به دنبال تقويت خط حمله تيمش براي فصل آينده است، قصد دارد با پيشنهادي 10 ميليون پوندي، جرمين دفو، مهاجم ملي پوش تاتنهام، رقيب و دشمن قديمي توپچي ها، را به خدمت بگيرد.


  مدیران آرسنال قصد دارند هر طور شده جان تازه ای به خط حمله شان بدهند و به همین دلیل قصد دارند روی این مهاجم 28 ساله دست به ریسک بزنند. دفو در رقابت های این فصل با مصدومیت های زیادی دست به گریبان بود و به همین دلیل جایگاهش در ترکیب اصلی تاتنهام را از دست داد.

نشریه دیلی استار گزارش داد ونگر قصد دارد با هری ردنپ ملاقات کند تا با او در مورد به خدمت گرفتن دفو مذاکره کند. دفو فصل گذشته در 30 بازی تنها 9 گل برای تاتنهام به ثمر رساند و شاید رفتن به آرسنال بتواند او را به روزهای خوبش برگرداند.

 اینکه ردنپ حاضر خواهد شد دفو را به رقیب همیشگی شان واگذار کند هنوز مشخص نیست اما او می تواند با فروش این بازیکن، مبلغ مورد نیاز برای خریدهای تابستانی اش را فراهم کند. تاتنهامی ها قصد دارند فصل آینده هر طور شده بار دیگر در جمع چهار تیم بالای جدول قرار بگیرند و به همین دلیل نیاز به چند خرید خوب دارند.

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:پيشنهاد, 10 ميليون, پوندي, آرسنال, براي خريد جرمين دفو ,, ] [ 1:42 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 21 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1760
بازدید ماه : 1915
بازدید کل : 93209
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content