قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:گزارش تصويري, ديدارهاي, مقدماتي يورو ,2012 ,, ] [ 14:55 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

دو تيم ليگ برتري به دنبال پارک چو يانگ
 

بر اساس گزارش هاي رسيده از فرانسه دو تيم ليگ برتري بولتون و ليورپول خواهان جذب پارک چو يانگ مهاجم باشگاه موناکو هستند.


   پارک 25 ساله هفته گذشته اعلام کرد بعد از سقوط موناکو به لیگ دو فرانسه قصد دارد این تیم را ترک کند.

روزنامه اکیپ در گزارشی از علاقه دو باشگاه لیورپول و بولتون برای جذب این ملی پوش کره ای خبر داد. پارک در فصلی که گذشت 12 گل برای موناکو به ثمر رساند.

اوون کویل سرمربی بولتون شرایط این مهاجم سابق اف سی سئول را زیر نظر دارد در حالی که به نوشته روزنامه دیلی میل کنی دالگلیش سرمربی لیورپول نیز به دنبال جذب این بازیکن است.

پارک که قصد دارد بازی خود را در انگلیس ادامه دهد به دنبال یک چالش جدید در لیگ برتر است.

او می گوید :" می خواهم تجربه جدیدی با بازی در یک تیم بزرگ را به دست بیاورم، می خواهم در رقابت های بزرگ اروپایی مثل لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم."

گفتنی است پارک تا اواسط سال 2013 با موناکو قرارداد دارد.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:دو تيم ليگ ,برتري به دنبال, پارک چو يانگ, , ] [ 14:53 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

جوزپه روسي: بازي کردن کنار کاسانو آسان است
 

جوزپه روسي ستاره ايتاليايي دنياي فوتبال خوشحال است که در ديدار جمعه شب تيمش مقابل استوني موفق شد تا به همراه آنتونيو کاسانو به گل برسد.


  با این برد ایتالیا به روند پیشرفت در گروه سی رقابتهای مقدماتی یورو2012 ادامه داد.

روسی رقابتهای فصل گذشته لالیگا را با به ثمر رساندن 18 گل در 36 بازی به پایان برد. او 11 گل هم در لیگ اروپا به ثمر رساند و در 5 دیداری که در جام حذفی برگزار کرد، به سه گل رسید.

روسی در پایان دیدار جمعه شب به خبرنگاران گفت:« فصل فوق العاده ای است و خوشحالم که همه چیز خوب پیش می رود. قطعا می خواستم در بازی جمعه شب عملکرد بهتری داشته باشم.»

روسی درمورد شیوه ای که پراندلی برای تیمش در دیدار مقابل استونی درنظر گرفته بود گفت:« چزاره پراندلی هیچ چیزی را تقلید نکرده است. او به دنبال هدف خودش بود و همه بازیکنان هم خوب بازی کردند.خیلی خوب است که حملات از خط دفاعی و با رد و بدل شدن پاسها شروع می شود.»

ستاره سابق منچستریونایتد ادامه داد:« من می توانم در سیستم های مختلفی بازی کنم و همیشه سعی می کنم تا بهترین بازی ممکن را در آن پستی که مربی از می خواهد را به نمایش بگذارم.من در زمین رابطه خوبی با کاسانو که یک قهرمان است داشتم. بازی کردن در کنار او واقعا آسان است.»
برد جمعه شب ایتالیا بدان معناست که این تیم از 6 بازی اش در مرحله مقدماتی یورو2012 ، 16 امتیاز کسب کرده و 5 امتیاز بیشتر از اسلوونی که یک بازی بیشتر برگزار کرده دارد.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:جوزپه روسي, بازي کردن, کنار کاسانو, آسان است ,, ] [ 14:53 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

دنيلسون مي خواهد آرسنال را ترک کند
 

دنيلسون هافبک برزيلي آرسنال بعد از اينکه در فصل گذشته نتوانست جايي در ترکيب توپچي ها پيدا کند بار ديگر از علاقه اش به ترک اين تيم را ابراز کرد.


   دنیلسون که گفته می شود از سویا و ولفسبورگ پیشنهاد خواهد داشت می گوید هر تیمی در ایتالیا، آلمان یا اسپانیا که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا باشد مقصد بعدی او است.

دنیلسون در گفتگویی گفت:" دو بار تا به حال با ونگر صحبت کرده ام و تصمیمم قطعی است. من در آرسنال خوشحال نیستم و بعد از 5 سال حضور در این تیم اکنون زمان رفتن است."

" من هنوز جوان هستم. اگر در اروپا پیشنهاد مناسبی نداشته باشم به برزیل بازمی‌گردم. پیشنهاد هر باشگاهی از آلمان، ایتالیا و یا اسپانیا که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد را می پذیرم. آرزویم پیدا کردن جایگاهی در تیم ملی برزیل است."

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:دنيلسون, مي خواهد آرسنال ,را ترک کند ,, ] [ 14:52 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مارادونا امروز رسما به عنوان سرمربي الوصل معرفي مي شود
 

ديه گو مارادونا ستاره اسبق فوتبال آرژانتين امروز در کنفرانسي خبري در دوبي رسما به عنوان سرمربي تيم فوتبال الوصل معرفي خواهد شد و فردا نيز با هواداران اين تيم ديدار خواهد کرد.


   مارادونای 50 ساله که در روز 17 ماه می با قراردادی دو ساله هدایت باشگاه الوصل را پذیرفت تا امروز وارد دوبی نشده بود.

مارادونا یکشنبه در آخرین دیدار این فصل الوصل در لیگ امارات که یکشنبه مقابل الشارجه خواهد بود شرکت می کند.

مدت اقامت مارادونا در دوبی هنوز اعلام نشده و گفته می شود او باید در این مورد با مسئولان باشگاه مذاکره کند.

احمد خلیفه نماینده رسانه ای باشگاه الوصل در این می گوید :" باید در مورد اردوهای تابستانی، جذب بازیکنان جدید و دستیاران با مارادونا صحبت کنیم. بنابراین او برای مدتی در دوبی می ماند."

الوصل اخیرا در به خدمت گرفتن دیه گو فورلان مهاجم باشگاه اتلتیکو مادرید و برنده توپ طلای جام جهانی 2010 ناکام ماند.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:مارادونا امروز, رسما,به عنوان سرمربي ,الوصل معرفي مي شود ,, ] [ 14:50 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

قلعه‌نويي با سپاهان به توافق نرسيد
 

امير قلعه نويي در دور سوم مذاکراتش با اعضاي هيات مديره سپاهان براي سرمربيگري اين تيم در فصل آينده به توافق نرسيد.


  امير قلعه نويي، سرمربي تيم سپاهان که 2 سال پياپي اين تيم به عنوان قهرماني ليگ برتر رساند پس از عدم توافق با مسئولان اين باشگاه در آستانه جدايي از اين تيم قرار گرفت. در حالي که حسيني، رئيس هيات مديره باشگاه سپاهان اعلام کرده قرار است تا اواخر هفته آينده وضعيت قلعه نويي و ادامه همکاري ايشان با سپاهان روشن شود، اما قلعه نويي براي اعضاي هيات مديره و تيم سپاهان آرزوي موفقيت کرد و انتخاب جديدش را به پس از تعطيلات و روزهاي آينده موکول کرد.

  امير قلعه نويي تا پيش از مذاکرات چند روز گذشته با اعضاي هيات مديره سپاهان به توافق نهايي رسيده بود و حتي وي در کنفرانس بعد از بازي با پرسپوليس اعلام کرد که تمام توافقات صورت گرفته و براي تمديد قرارداد تنها يک امضاء باقي مانده است، اما در آخرين مذاکرات و در دور سوم سرمربي تيم سپاهان به دلايلي که مشخص نيست با اعضاي اين تيم توافق نکرد، بنابراين سال آينده وي سرمربي تيمي به جز سپاهان خواهد شد.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:قلعه‌نويي ,با سپاهان, به توافق, نرسيد ,, ] [ 14:49 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

دو گل از خروسها و تقسيم امتيازها
 

در يکي از ديدارهاي مرحله مقدماتي يورو2012، فرانسه نتوانست در خانه بلاروس به نتيجه اي بهتر از تساوي دست يابد.


  در دقیقه 20 بازی بود که شوک بزرگی به شاگردان لوران بلان وارد شد؛ چرا که در آن دقیقه اریک آبیدال،به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بلاروس میزبان با یک گل از فرانسه پیش بیفتد. این درحالی بود که در آن دقایق شاگردان برند استانج کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند.
با وجود این شوک، فرانسوی ها خیلی سریع به جریان بازی بازگشتند و دو دقیقه بعد فلوران مالودا بازی را به تساوی کشاند.
در نیمه دوم فرانسوی ها فرصتهای متعددی برای گلزنی داشتند ولی با به هدر رفتن ضربات بنزما و مالودا، خروسها در رسیدن به گل برتری ناکام ماندند و از سوی دیگر هم بازیکنان بلاروس شایستگی کسب یک امتیاز از این بازی را داشتند.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:دو گل ,از خروسها,و تقسيم امتيازها ,, ] [ 14:48 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

برد دقيقه نودي ژرمن ها
 

در يکي از ديدارهاي مرحله مقدماتي يورو2012، آلمان موفق شد تا به لطف دو گل ماريو گومز مقابل اتريش به پيروزي برسد.


    در دقیقه 44 و در حالی که تنها یک دقیقه دیگر تا پایان نیمه اول این بازی باقی بود، ماریوگومز اولین گل بازی را وارد دروازه تیم میزبان نمود تا آلمان نیمه اول را با برتری 0-1 به پایان ببرد در حالی که تنها 5 دقیقه از آغاز نیمه دوم سپری شده بود، آرنه فردریش به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و اتریشی ها متشکر از این بازیکن آلمانی شوند.
این بازی تا دقایق پایانی با تساوی 1-1 دنبال می شد تا اینکه ماریو گومز در دقیقه 90 دومین گل خودش و تیمش را به ثمر برساند و با به صدا درآمدن سوت پایانی این بازی، آلمان با کسب هر سه امتیاز این بازی، به رکورد فوق العاده اش در مرحله مقدماتی ادامه دهد.
 البته نتیجه پایانی این بازی برای اتریشی ها بسیار دردناک بود.چون تیم میزبان دست کم شایسته کسب یک امتیاز بود ولی ماریو گومز با خوش شانسی تمام در دقیقه پایانی بازی گل برتری آلمان را به ثمر رساند تا سرنوشت به نحو دیگری رقم بخورد
بدین ترتیب آلمان ، در صدر جدول گروه آ قرار گرفت و با کسب 18 امتیاز از 6 بازی اش، صعودش به مرحله رقابتهای یورو 2012 را تا حدود زیادی قطعی کرد. اتریش7 امتیازی شد و بعد از بلژیک و ترکیه در رده چهارم جدول قرار گرفت.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:برد دقيقه, نودي ژرمن ها ,, ] [ 14:47 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

برتري قاطع ايتاليا مقابل استوني
 

دريکي ديگر از ديدارهاي مرحله مقدماتي يورو2012،ايتاليا توانست با سه گل مقابل ميهمانش استوني به برتري دست يافته و هر سه امتياز اين بازي را مال خود کند.


  جوزپه روسی، ستاره جوان باشگاه ویارئال که این روزها صحبتهایی درمورد احتمال انتقالش به بارسلونا بیش از هر زمان دیگری جدی شده، در دقیقه 21 برای ایتالیا گلزنی کرد.
آنتونیو کاسانو در دقیقه 39 برای دومین بار برای ایتالیا گلزنی کرد تا نیمه اول بازی با برتری 0-2 ایتالیای میزبان به پایان برسد.
 در دقیقه 68 بازی جیامپائولو پاتزینی برای سومین بار برای ایتالیا گلزنی کرد تا برتری ایتالیا بیش از پیش مشخص شود.
بازی در نهایت با این نتیجه به پایان رسید تا سه امتیاز بازی به حساب شاگردان چزاره پراندلی واریز شود.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:برتري, قاطع, ايتاليا ,مقابل, استوني ,, ] [ 14:47 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:گزارش, تصويري, مراسم رونمايي, از زندگي, نامه زيدان ,, ] [ 14:42 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 21 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 597
بازدید کل : 91310
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content