قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





كاروان تيم فوتبال پرسپوليس به تهران بازگشت
 

کاروان تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 20:45 از اهواز به تهران بازگشت.


  تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازي مقابل فولاد خوزستان به دليل نامساعد بودن هوا شب گذشته موفق نشد تا به تهران بازگردد.
از همين رو با تلاش حبيب کاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس و رايزني‌هاي انجام شده مسئولان هواپيمايي آسمان بالاخره کاروان تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 20:45 امشب وارد تهران شد.
قرمزپوشان فردا بعدازظهر تمرينات خود را براي ديدار مقابل ملوان که روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهند شد دنبال خواهند کرد.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:كاروان, تيم فوتبال, پرسپوليس, به تهران بازگشت ,, ] [ 1:42 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

يواخيم لوو: ارائه بازي زيبا مهمتر از کسب جام است
 

يواخيم لوو، سرمربي تيم ملي المان معتقد است انجام بازي هاي زيبا مهمتر از قهرماني در جام هاي مختلف با انجام ضد فوتبال است.


 سرمربی ژرمن ها معتقد است رسیدن به یک جام مهم مانند قهرمانی در جام جهانی یا یورو با ارائه تاکتیک هایی دفاعی و تخریبی چندان در ذهن هواداران نخواهد ماند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر نتوانید به جام دست پیدا کنید اما فوتبال زیبایی ارائه بدهید، ارزش بیشتری دارد. این چیزی است که در سال 2008 به من اثبات شد.

حتی قبل از جام جهانی نیز گفتم که تیم هایی که بخواهند با تخریب بازی حریف به مراحل بالا برسند، شانسی برای قهرمانی نخواهند داشت.

ما همیشه به دنبال قهرمانی هستیم اما ما با ارائه بازی هایی جذاب بود که میلیون ها هوادار در دنیا برای خود کسب کردیم و این مسئله نیز برای من به عنوان مربی اهمیت زیادی دارد.

ما می خواهیم به هر دو این ها دست پیدا کنیم. در آفریقای جنوبی همه شیفته تیم ما شده بودند. بازیکنانی مانند مولر و اوزیل توجهات زیادی را به خود معطوف کرده بودند. بیسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، به من گفت که هرگز ندیده بوده که آلمان چنین فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد. این برای من یک افتخار بزرگ است. این ارزش بیشتری از قهرمانی با ارائه فوتبالی زشت دارد."

لوو در پاسخ به سوالی در مورد برنامه اش برای آینده گفت:" من پیش از جام جهانی 2014 کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. بعد از آن باید دید چه اتفاقاتی برای من رخ می دهد."

آلمان امشب در مقدماتی یورو 2012 مقابل اتریش قرار می گیرد.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:يواخيم لوو, ارائه بازي, زيبا مهمتر از کسب ,جام است ,, ] [ 1:19 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مسي: نگران نباشيد، مشت نخوردم
 

ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا، خبردرگيري اش در يکي از رستوران هاي روساريو و ضربه اي که هوادار منسوب به باشگاه روساريو سنترال به او زده را رد کرد و گفت که کسي با او برخورد فيزيکي نداشته است.


  روزنامه های آرژانتینی امروز اعلام کردند که مسی در حالی که برای خوردن شام با دوستانش به یکی از رستوران های روساریو رفته بود، مورد حمله یک هوادار قرار گرفت.

اما این ستاره 23 ساله در گفتگو با نشریه ای اعلام کرد این اتفاق آن طوری نبوده که رسانه ها اعلام کردند.

" از چیزهایی که گفته می شود واقعا تعجب کردم زیرا اتفاقی برای من رخ نداد. تنها چیزی که می دانم همان چیزهایی است که گفتم.

در حالی که در روزنامه ها اعلام شد بیرون رستوران یک نفر با مشت به صورت من کوبید. برای اینکه خیال آنهایی که برای شان سوال ایجاد شده، راحت شود باید بگویم کسی مشتی به من نزد. من کاملا خوب هستم. من از سرو صداهایی که این اتفاق ایجاد کرد، متعجب شده ام.  به هر حال از همه آنهایی که نگران شدند و برای من پیام فرستادند، تشکر می کنم."

اما پابلو مویانو، صاحب رستورانی که این اتفاق در مقابل آن رخ داد، حادثه را طور دیگری تعریف می کند.

" وقتی آنها از رستوران بیرون رفتند، افراد زیادی تجمع کرده بودند و همه سعی می کردند تا با مسی احوالپرسی کنند یا امضایی بگیرند. ناگهان یک بچه دبیرستانی سعی کرد با مشت به صورت او بکوبد یا شاید هم فقط می خواست او را تهدید کند. اتفاق چندان جدی ای نبود. مسی تقریبا بلافاصله از محل دور شد. او رفتار فوق العاده ای داشت. او کلی وقت گذاشت تا با همه عکس بگیرد و با همه احوال پرسی کرد."

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:مسي,نگران نباشيد, مشت نخوردم ,, ] [ 1:19 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مورينيو پس از يک ماه سکوت: نمي دانم براي چه محروم شدم
 

مورينيو سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا پس از يک ماه ، سکوت خود را شکست.


    مورینیو که پس از محرومیت پنج جلسه ای به علت اظهاراتش پیرامون دست داشتن اتحادیه فوتبال اروپا ،‌یوفا ، در قهرمانی های بارسلونا در لیگ قهرمانان سالهای دو هزار و شش و دو هزار و نه ، تاکنون مصاحبه نکرده بود روز چهارشنبه در گفتگو با یک رادیوی اسپانیایی زبان این سکوت را شکست و از این تصمیم یوفا انتقاد کرد.

وی در مصاحبه با رادیو کادنا سِر با اشاره به این مطلب خاطر نشان کرد " بیش از یک ماه از این موضوع می گذرد و من هنوز نمی دانم که برای چه تعلیق شده ام...به نظرم دستکم من باید حق داشته باشم که از خود دفاع کنم. "

سرمربی پرتغالی رئال مادرید که در این فصل با این تیم در لالیگا به نایب قهرمانی رسید و در لیگ قهرمانان تا مرحله نیمه نهایی این تیم را هدایت کرد و با کهکشانی ها به مقام قهرمانی جام حذفی اسپانیا رسید در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده نتایجی بهتر با رئال به دست خواهد آورد یا خیر تصریح کرد " هنگامی که سکان هدایت تیم های پورتو ،‌ چلسی و اینتر میلان را عهده دار بودم در فصل دوم عملکرد بهتری داشتم اما با این حال این به آن معنا نیست که این بار نیز شرایط به همان شکل خواهد بود. بهبود عملکرد کار آسانی نیست چرا که برای این کار ما باید قهرمان لیگ بشویم ،‌ به مرحله نهایی لیگ قهرمانان برسیم و بار دیگر کوپا دل رِی را ببریم . "

   مورینیو در پایان با اشاره به اینکه کهکشانی ها به دنبال این هستند که با امانوئل آدبایور مهاجمی که این فصل را به طور قرضی از منچستر سیتی در رئال مادرید توپ زد ، قرارداد دائمی امضاء کنند خاطر نشان کرد " ما در حال مذاکره هستیم و این بازیکن خود نیز به دنبال ادامه حضورش در اینجاست. او بازیکن مهمی است . "

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:مورينيو پس, از يک ماه سکوت,مي دانم براي, چه محروم شدم ,, ] [ 1:18 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پرس: گل زيدان مقابل لورکوزن بهترين گل تاريخ است
 

فلورنتينو پرس، رئيس باشگاه رئال مادريد، گلي که زين الدين زيدان در فينال چمپيونزليگ 2002 مقابل لورکوزن به ثمر رساند را بهترين گل تاريخ توصيف کرد.


  زیدان در سال 2001 با انتقالی 75 میلیون یورویی که در زمان خودش بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال بود، از یوونتوس به رئال پیوست.

او 10 ماه بعد در فینال گلاسکو به رئال کمک کرد تا با پیروزی مقابل لورکوزن برای نهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.

پرس در جلسه رونمایی از زندگی نامه زیدان گفت:" گل زیدان در فینال گلاسکو بهترین گل تاریخ است. با آن گل ما به نهمین قهرمانی مان رسیدیم و بی تردید دهمی را نیز به دست خواهیم آورد.

به یاد دارم که انتقال زیدان در سال 2000 یک انتقال استراتژیک بود و برای من به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده بود."

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:پرس,گل زيدان ,مقابل لورکوزن ,بهترين گل تاريخ است ,, ] [ 1:17 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مسعود شجاعي از تمديد قرار داد با اوساسونا ابراز خوشحالي كرد
 

مسعود شجاعي هافبک 26 ساله تيم فوتبال اوساسوناي اسپانيا که قرارداد خود را با اين تيم تا ماه ژوئن سال 2013 تمديد نمود، نسبت به اين تمديد قرارداد ابراز خوشحالي کرد.


    هافبک باتجربه تيم ملي فوتبال ايران که به سبب انجام عمل جراحي روي پاي چپ خود اکنون در بيمارستان '' سن ميگل'' بستري است، روز جمعه ضمن ابرازخوشحالي از تمديد مدت قرارداد خود با تيم فوتبال اوساسونا، اعلام کرد که قراردادش را روي تخت بيمارستان امضاء نموده است .
شجاعي با اشاره به اينکه وضعيت جسمي خوبي دارد و روبه بهبودي است، اظهاراميدواري کرد که بزودي تمرينات خود را با تيم فوتبال اوساسونا آغازکند .
وي دراين باره گفت: با اينکه کمي‌ درد دارم و حوصله ام سر رفته است ، ولي وضعيت جسمي ام هر روز بهترمي شود.
وي با تقديرازابزارعلاقه هوادارنش درداخل و خارج نسبت به وي اظهارداشت که براي آغاز تمرينات با اوساسونا روز شماري مي‌ کند .
مقامات باشگاه اوساسونا درمورد وضعيت سلامتي شجاعي اعلام کرده اند که وي هفته آينده ازبيمارستان مرخص خواهد شد و هنگامي که وضعيت جسمي‌ او اندکي‌ بهتر شود درمصاحبه مطبوعاتي باشگاه شرکت خواهد کرد.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:مسعود, شجاعي, از تمديد قرار داد با اوساسونا, ابراز خوشحالي كرد ,, ] [ 1:16 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

زيدان: اميدوارم سالها در رئال بمانم
 

ستاره فرانسوي اميدوار است که سالها در رئال بماند.


  زین الدین زیدان در مراسم معارفه  بیوگرافی اش به نام «زیدان،وقار قهرمان ساده» ، سوژه اول رسانه ها بود. مراسم معارفه این کتاب در سالن کنفرانس مطبوعاتی برنابئو برگزار شد. اسطوره فرانسوی هم در جریان این مراسم پشت میکروفن قرار گرفت. و در ابتدا به تشکر از فلورنتینو پرس پرداخت:« از فلورنتینو پرس متشکرم که مرا به اینجا آورد. این رویای خیلی از فوتبالیستهاست و من این شانس را داشتم که 5 سال اینجا باشم که برای من بهترین تیم دنیاست.الان با باشگاه همکاری می کنم  و امیدوارم که سالها در اینجا بمانم.»

 

زی زو که بعد از جدایی خورخه والدانو به سمت مدیر فنی رئال مادرید رسید،مبدل به دست راست مورینیو در کادر فنی این تیم گردیده است.

 کتاب مربوط به بیوگرافی زیدان، از مجموعه بیوگرافی اسطوره های باشگاه رئال مادرید است که بعد از دی استفانو، رائول و کریس رونالدو منتشر شده است.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:زيدان, اميدوارم, سالها, در رئال بمانم ,, ] [ 1:16 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

توز: وقتي از منچسترسيتي جدا شوم، براي تعطيلات هم به اين شهر برنمي گردم
 

کارلوس توز، کاپيتان منچسترسيتي، تاکيد کرد اگر از اين تيم جدا شود، حتي براي تعطيلات هم به اين شهر باز نخواهد گشت.


 شایعات زیادی در مورد جدایی این ستاره 27 ساله از سیتی شنیده می شود و گفته می شود که اینتر و یوونتوس به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.

او گفت که جا افتادن و سازگار شدن با زندگی در منچستر برایش بسیار دشوار بوده است. او همچنین از بهبود یافتن رابطه اش با سرخیو باتیستا، سرمربی تیم ملی آرژانتین صحبت کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من کاری در منچستر ندارم. من هنوز خیلی بد انگلیسی صحبت می کنم. وقتی قراردادم با منچسترسیتی تمام شود دیگر به منچستر برنمی گردم حتی برای تعطیلات."

او همچنین در مورد بازگشتش به تیم ملی بعد از اینکه در چند فهرست اخیر باتیستا حضور نداشت، گفت:" ما در مورد چیزهای مشخصی صحبت کردیم و من به او گفتم که چطور فکر می کنم. او گفت که در مورد من چطور فکر می کند اما من گفتم که من این طور نیستم. به هر حال حالا همه چیز حل شده است."

او پیش از این اعلام کرده بود که حتی به خداحافظی از فوتبال فکر کرده اما به نظر می رسد این افکار دیگر به فراموشی سپرده شده است.

"  من همیشه می گفتم که می خواهم در 28 سالگی از فوتبال خداحافظی کنم اما فکر می کنم کمی بیشتر ادامه بدهم."

صعود ذوب آهن به رده‌80 بهترين‌ باشگاه‌هاي جهان
 

تيم فوتبال ذوب آهن با صعود 26 پله‌اي در رده‌ي هشتادمين باشگاه برتر جهان قرار گرفت تا همچنان در ميان تيم‌هاي آسيايي صدرنشين باشد.


   فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال فهرست باشگاه‌هاي برتر جهان در يک سال اخير را منتشر کرد که بر اين اساس تيم فوتبال ذوب آهن ايران با 128 امتياز در مکان نخست آسيا و هشتادم جهان ايستاد.


در ميان تيم‌هاي ايراني پس از ذوب آهن، سپاهان ديگر نماينده‌ي اصفهان در رده بندي در مکان 133 جهان و نهم آسيا ايستاده است. تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس هم در مکان‌هاي 208 و 376 جهان قرار گرفتند.


فهرست ده باشگاه برتر جهان در يک سال گذشته

1- بارسلونا 317 امتياز

2- رئال مادريد 307 امتياز

3- پورتو 291.5 امتياز

4- منچستريونايتد 285 امتياز

5- منچسترسيتي 254 امتياز

6- ويارئال 250 امتياز

7- اينتر 246 امتياز

8- ديناموکيف 222.5 امتياز

9- شالکه 218 امتياز

10- ولز سارسفيلد 213 امتياز

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:صعود, ذوب آهن, به رده‌80 ,بهترين‌ ,باشگاه‌هاي ,جهان ,, ] [ 19:44 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

زمان ديدارهاي رفت و برگشت فينال جام حذفي تغيير كرد
 

با درخواست باشگاه پرسپوليس زمان ديدارهاي رفت و برگشت فينال جام حذفي با تيم ملوان انزلي تغيير کرد.


    حجت‌الله بهمني گفت: باشگاه پرسپوليس به دليل شرايط نامساعد جوي و لغو پرواز بازگشتش از اهواز به تهران از سازمان ليگ درخواست کرد زمان بازي فينال جام حذفي تغيير کند.
مدير روابط عمومي سازمان ليگ ادامه داد: به اين ترتيب ديدار رفت دو تيم پرسپوليس و ملوان که قرار بود روز دوشنبه 16 خرداد برگزار شود به روز سه‌شنبه 17 خرداد و در همان ساعت 19:45 موکول شد.

بهمني خاطر نشان کرد: ديدار برگشت نيز به جاي آنکه روز پنج‌شنبه برگزار شود روز جمعه در همان ساعت 17:00 در ورزشگاه تختي انزلي برگزار خواهد شد.

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:زمان ,ديدارهاي, رفت ,و برگشت, فينال جام ,حذفي, تغيير كرد ,, ] [ 19:43 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 21 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1928
بازدید کل : 93222
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content