قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برزيل- هلند؛ اين بازي دوستانه نيست!
 

برزيل در ماه هاي اخير دو شکست مقابل آرژانتين و فرانسه داشته. تلخ تر از اين دو شکست، اين نکته است که آن ها 180 دقيقه بدون گل را مقابل اين دو تيم سپري کرده اند.


   در شبي که اغلب تيم هاي اروپايي درگير بازي هاي مقدماتي «يورو 2012» هستند، جذاب ترين رويارويي، به بازي دوستانه اي تعلق دارد که ابداً دوستانه نيست؛ برزيل و هلند، دو سمبل فوتبال زيبا و چشم نواز، شنبه شب در شهر تاريخي گوياس به مصاف يکديگر مي روند. اين دو از جام جهاني 1974 که هلند با دو گل نيسکنس و يوهان کرويف، برزيل را از فينال محروم کرد، همواره رقابت نزديکي با هم داشتند. در ادامه، نگاهي داريم به سايه روشن هايي از ديدارهاي اين دو تيم.

 

شرايط متفاوت

هلند در شرايطي به آمريکاي جنوبي مي رود که در ماه هاي اخير پيروزي هاي پرگلي مقابل سوئد، اتريش و مجارستان داشته است. لاله هاي نارنجي در 35 بازي آخر، فقط يک شکست داشته اند؛ فينال جام جهاني مقابل اسپانيا! اين آمار حيرت انگيز به دست نمي آمد مگر با جاه طلبي هاي فان مارويک. مربي اي که به اندازه افتخار و اعتباري که به فوتبال هلند داده، مشهور نشده است. فان مارويک در بازي شنبه شب، آرين روبن، رابين فان پرسي و درک کويت را دراختيار دارد ولي مارک فان بومل، رافا فان درفارت و وسلي اسنايدر غايبان سرشناس تيم ملي هلند خواهند بود.

در نقطه مقابل منزس که بعد از جام جهاني جانشين کارلوس دونگا شده، تا به حال در بازي هاي دوستانه ايران، اوکراين و اسکاتلند را برده ولي دو شکست هم مقابل آرژانتين و فرانسه داشته. تلخ تر از اين دو شکست، اين نکته است که برزيل 180 دقيقه بدون گل را مقابل اين دو تيم سپري کرده است. با اين حال، منزس قصد دارد به نسل تازه فوتبال برزيل، فرصت بيشتري براي خودنمايي دهد؛ بازيکناني مثل «نيمار» پديده 19 ساله سانتوس و «هالک» مهاجم خطرناک پورتو.

 

آخرين رويارويي

آخرين باري که اين دو تيم با هم روبرو شده اند، به تابستان گذشته و جام جهاني 2010 باز مي گردد. در آن ديدار، برزيل خيلي زود با گل روبينيو پيش افتاد اما در نيمه دوم، دو گل اسنايدر بازي را به سود هلند برگرداند. در دقايقي که برزيل قصد جبران داشت، يک حرکت بچگانه از فيليپه ملو، کمر دونگا را شکست و بدين ترتيب هلند تا فينال پيش رفت.

 

بازي کلاسيک

ديدار برزيل و هلند در نيمه نهايي جام جهاني 98، يکي از زيباترين رويارويي هاي اين دو تيم بوده است. در آن ديدار، برزيل در همان ابتداي نيمه دوم با گل رونالدو از حريف جلو افتاد ولي پاتريک کلايورت در 5 دقيقه پاياني، بازي را مساوي کرد و بعد از 120 دقيقه، هلند در جنگ پنالتي ها مغلوب شد. از جمع بازيکناني که در آن ديدار به ميدان رفتند، فان درسار، زندن، سيدورف، روبرتو کارلوس و ريوالدو هنوز فوتبال بازي مي کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:برزيل- هلند, اين بازي, دوستانه ,نيست,, ] [ 14:57 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 349
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 551
بازدید ماه : 550
بازدید کل : 93783
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1