قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





كي‌روش و منصوريان خواستار حضور تماشاگران در بازي‌هاي اميد شدند
 

کارلوس کي‌روش و عليرضا منصوريان از تماشاگران فوتبال خواستند تا در 2 بازي تيم فوتبال اميد برابر سوريه و عراق، ملي‌پوشان را تنها نگذارند.


   به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، عليرضا منصوريان در خصوص حضور تماشاگر در دو بازي آينده تيم اميد مقابل سوريه و عراق اظهار داشت: با توجه به زمان بندي بازي تدارکاتي ايران و سوريه و اينکه اين بازي ساعت 19:45 جمعه برگزار مي شود و بازي برگشت فينال ملوان و پرسپوليس در انزلي ساعت 19 به پايان مي رسد از تماشاگران خوب فوتبال مي خواهم که تيم اميد ايران را تنها نگذارند.

سرمربي تيم اميد ادامه داد: نگاه ‌ما به سکوهاست و به حمايت هواداران راستين و خوب فوتبال احتياج داريم.من از طرف کادر فني تيم اميد و همه بازيکنان از همه طرفداران فوتبال از آبي تا قرمز گرفته مي خواهم که هم در روز بازي مقابل سوريه و هم روز بازي برگشت با عراق به ورزشگاه آزادي بيايند و تيم اميد را تنها نگذارند تا در مقابل عراق بتوانيم نتيجه بگيريم.تماشاگران خوب و دوست داشتني فوتبال هميشه يار دوازدهم ما هستند و من چون خودم سال هاي سال بازيکن ملي بوده ام خيلي خوب مي دانم که حضور مردم چقدر تاثير گذار است و چه روحيه اي به بازيکنان مي دهد.کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي هم درباره حضور تماشاگران براي بازي هاي تيم اميد تاکيد بسياري دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:كي‌روش و منصوريان خواستار حضور تماشاگران در بازي‌هاي اميد شدند , ] [ 1:32 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 389
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 591
بازدید ماه : 590
بازدید کل : 93823
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1