قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کي‌روش: تنهايي نمي‌توانم کاري کنم
 

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: همچنان براي اجراي برنامه‌هايم انگيزه زيادي دارم اما در اين راه بايد کمکم کنيد.


  کارلوس کي‌روش در نشست رسانه‌اي عصر امروز که از ساعت 17:30 در سالن اجتماعات ورزشگاه دستگردي برگزار شد اظهار داشت: فکر مي‌کنم سوء تفاهمي در خصوص خبر ديدار ما با ونزوئلا پيش آمده است. ما براي اين مسابقه پيشنهاد داشتيم اما به خاطر زمان بندي به توافق نرسيديم به همين علت يک کمپ کوچک را برنامه ريزي کرديم. همين جا اعلام مي‌کنم که بازي ما با ماداگاسکار قطعي شده و قبل از اردوي اتريش و بازي با مالديو اين مسابقه را انجام مي‌دهيم و سپس راهي اردو اتريش مي‌شويم.

وي در پاسخ به پاسخ به اينکه آيا اشکان دژاگه را در آلمان زير نظر گرفته‌ايد يا خير گفت: ما تمام بازيکنان ايراني خارج از کشور را بررسي مي‌کنيم و اين بازيکني که شما نام برديد تحت نظر ما است.

وي تأکيد کرد: يکي از اعضاي کادر فني را به آلمان فرستاديم که اين بازيکن را زيرنظر بگيرد ضمن آنکه بازيکنان ديگري زير ذره بين کادر فني هستند. هرکسي که پاسپورت ايراني داشته باشد مدنظر ما خواهد بود و براي اين بازيکنان برنامه خواهيم داشت.

سرمربي تيم ملي فوتبال در پاسخ سوالی مبني بر اينکه آيا لغو سفر تيم ملي اميد باعث دلخوري شما شده است يا خير گفت: بحث ناراحت شدن نيست بلکه اينجا صحبت از حرفه‌اي بودن و مسئوليت‌پذير بودن است. همانطور که ديروز اعلام کردم از شنيدن اين خبر احساس يأس به من دست داد و هنگامي که سفر به اين مهمي لغو مي‌شود آن هم در حالي که از قبل پيش بيني شده بود تمام مراحل آماده‌سازي به هم مي‌ريزد.

سرمربي تيم ملي تاکيد کرد: همه اشتباه مي‌کنند اما بايد طوري از اين اشتباهات درس بگيريم که ديگر تکرار نشود. در مورد مسائل تيم ملي دست اندرکاران بايد حداکثر تلاش خود را انجام دهند و اين نباشد که فقط بگويند تلاش مي‌کنيم اما بعد اتفاقي نيفتد چون اين مسائل فايده‌اي ندارد و فقط بايد درس گرفت.

کي‌روش ادامه داد: بايد افراد حرفه‌اي و مسئوليت پذير به کادر فني تيم ملي اضافه شوند و در هر زمينه‌اي از دفعات گذشته بهتر باشيم.

خبرنگاري پرسيد: ‌آقاي کفاشيان اعلام کرده در مطالبات کي‌روش و درخواست‌هايش کاستي‌هايي داشتيم مگر شما چه از فدراسيون خواسته‌ايد که آنها نمي‌توانند فراهم کنند؟ سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال در پاسخ به اين سؤال گفت: ما در کنار آقاي کفاشيان در حوزه‌هاي مختلف کار مي‌کنيم اما بايد بگويم به زمين‌هاي بهتر و حرفه‌اي‌تري نياز داريم. استاندارد چمن در آکادمي ملي فوتبال بالا نيست و اگر چند تيم ملي ما در اين زمين‌ها کار کنند آن وقت جوابگو نخواهد بود. در کل به زمين‌هاي بيشتر و حرفه‌اي‌تري نيازمنديم.

کي‌روش در خصوص اينکه آيا از امکانات تيم ملي راضي است يا خير گفت: امکانات خوب است و در آکادمي ملي شرايط خوبي وجود دارد اما وقتي به خانه‌اي مي‌روي نمي‌توان به آن چند سال دل ببندي. امکانات ما بايد فوتبال پيشرفت کند و نمي‌توان يک آکادمي ساخت و زمين چمنش را به حال خود رها کرد. البته از پيشرفت‌ها بسيار خوشحال هستم ولي همچنان به امکانات بيشتري نيازمنديم.

وي اظهار داشت: انتظار همکاري بيشتري داشتيم. روز اول قرار بود در ورزشگاه آزادي تمرين کنيم اما حتي يک جلسه هم در اين ورزشگاه تمرين نکرديم. دليل اين موضوع را نمي‌دانم که چطور وقتي استاديوم آزادي ورزشگاه ملي شما محسوب مي‌شود آن را در اختيار تيم ملي بزرگسالان قرار نمي‌دهند. در حال رايزني و صحبت با کفاشيان هستم که همکاري لازم در اين خصوص انجام شود.

  کارلوس کي‌روش در ادامه صحبت‌هاي خود در پاسخ به اين سوال که آيا اتفاقات اخير باعث نشده که وي براي رسيدن به برنامه‌هايش دلسرد شود، گفت: همچنان براي اجراي برنامه‌هايم انگيزه زيادي دارم اما مطمئن باشيد سرمربي تيم فوتبال يک کشور به تنهايي نمي‌تواند برنامه‌هايش را اجرا کند. مي‌خواهم در مورد چيزي که ناراحتم کردم با مثال، توضيحاتي ارائه کنم و آن، اين است که از بين بازيکناني که براي حضور در کمپ اتريش مدنظرم هستند، 8 تا 12 نفر در تيم اميد حضور دارند و تا تاريخ 23 ژوئن براي بازي با عراق در اختيار تيم اميد هستند.

وي ادامه داد: پس از ديدار با عراق در تاريخ 29 ژوئن کمپ اتريش را برگزار مي‌کنيم اما اطلاعاتي در دست دارم که حاکي از آن است که 8 تا 12 بازيکن تيم اميد به دليل مشکلات سربازي نمي‌توانند ما را همراهي کنند. اين اتفاق نااميد کننده‌اي است که نمي‌توانم با وجود برنامه‌ريزي که کرده‌ام اين تعداد بازيکن را در اختيار داشته باشم. مسئولان همکاري کنند تا تمام بازيکنان را در اختيار داشته باشيم.

کي‌روش تاکيد کرد: من انگيزه و قدرت کافي را دارم اما نمي‌شود به تنهايي کار کرد. همه بايد کمک کنند چرا که اگر شما خواسته‌هاي بزرگ داريد بايد بزرگ هم فکر کنيد. براي اين کار آماده سازي حرفه‌اي و امکانات زياد و همچنين تمام بازيکنان را مي‌خواهيد. نمي‌شود اميد به خواسته‌هاي بزرگ داشت اما بدون تلاش به آنها رسيد.

سرمربي تيم ملي يادآور شد: از فدراسيون پول نگرفتم که خوشحال باشم يا ناراحت، اگر ناراحت بودم به خاطر پيشرفت فوتبال ايران است چرا که انتظار زمين مناسب، امکانات و آماده سازي بيشترين انتظاري است که به نفع فوتبال ايران تمام مي‌شود.

کي‌روش در ادامه اين نشست مطبوعاتي در پاسخ به اين سؤال که آيا قصد ايجاد کمپ دروازه‌باني براي ضعف مشکل دروازه‌بانان ايران را دارد،‌ گفت: در حال حاضر خير اما با آغاز فصل جديد براي اين کار برنامه‌هايي دارم تا کمپ دروازه‌باني را ايجاد کنيم.

   سرمربي تيم ملي در مورد اينکه تا چه اندازه به فوتبال پايه مانند کشور پرتغال اهميت مي‌دهد تصريح کرد: در پرتغال داستان متفاوت است چرا که در اين کشور فوتبال در خون مردم است اما در ايران ورزش‌هاي ديگري مانند کشتي است که افتخار‌آفريني مي‌کند و ما نمي‌‌خواهيم مقابل آنها بايستيم. با اين حال اشتياق مردم باعث مي‌شود که بزرگ فکر کنم و برنامه‌هاي زيادي براي پيشرفت آن داشته باشم.

کي‌روش با بيان اينکه نمي‌دانم چرا برخي به اين موضوع که براي بازي با مالديو مي‌خواهيم کمپ اتريش را برگزار کنيم، انتقاد مي‌کنند، گفت: نمي‌دانم چرا اين نظرات وجود دارد. بايد براي هر ديدار برنامه‌ريزي و امکانات بزرگي را در نظر گرفت. به نظر من بايد براي بازي در هر سطحي بهترين نوع آماده‌سازي را داشته باشيم.

کي‌روش تصريح کرد: نقطه‌نظرم اين است که بايد بهترين سطح آماده سازي را داشته باشيم چرا که شعار ما اين است که مقصدمان برزيل(جام جهاني 2014) است نه تيم کوچکي مثل مالديو. امروز در ذهن من مالديو نيست و به دو تا سه سال آينده فکر مي‌کنم. همانطور که براي تيم المپيک تنها به المپيک لندن فکر نکرده و به المپيک‌هاي بعدي و آينده فوتبال ايران مي‌انديشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:کي‌روش, تنهايي, نمي‌توانم کاري کنم ,, ] [ 1:46 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 403
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 605
بازدید ماه : 604
بازدید کل : 93837
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1