قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کاسياس: هدف سال آينده: قهرماني لاليگا، رسيدن به فينال ليگ قهرمانان اروپا
 

ايکر کاسياس، دروازه بان شماره يک رئال مادريد اهداف مادريدي ها براي دومين فصل حضور مورينيو برروي نيمکت مربيگري اين تيم را تعيين کرده است.


 دروازه بان کهکشانی ها که پیش از حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا در کنفرانسی خبری شرکت کرده بود گفت:« هدف ما برای سال آینده قهرمانی در لالیگا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپاست.»

 کاسیاس با ارزیابی فصل اول حضور مورینیو در رئال گفت:« یکی از نکات مثبت فصل اول حضور مورینیو در رئال، تغییری بود که در تیم اعمال شد. تیم ما جوان تر شده و در هر سه تورنمنتی که حاضر بودیم، چهره خوبی را به نمایش گذاشتیم.ما جامی را به دست آوردیم که 18 سال در مقابل ما مقاومت می کرد و یکی از نکات منفی این بود که از رسیدن به دو جام قهرمانی بزرگ بازماندیم. هدف ما برای فصل بعد ،عبور از این سد است.این به معنای قهرمانی در لالیگا و حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا است.»

 کاسیاس در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا هم صحبت کرد و گفت:« می دانستم که برنده بازی نیمه نهایی بارسا-رئال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد. ما دو تیم قدرتمند اروپا هستیم. به علاوه اسپانیایی هستیم. در فینال برتری بارسا کاملا محسوس بود.از اینکه فینال را از تلویزیون تماشا می کردم، احساس حسادت می کردم و این برای بلوغم خیلی خوب بود. برای کسانی که در فینال حاضر بودند، خوشحال شدم. آنها شایستگی اش را داشتند.»

 دروازه بان رئال درمورد برخوردی که در دیدارهای ال کلاسیکو میان بازیکنان اسپانیایی رئال و بارسا ایجاد شد گفت:« بیش از حد در مورد این برخوردها صحبت شد ولی باید از این مسائل گذشت. ما به زودی با هم روبرو خواهیم شد و همه چیز فراموش خواهد شد.»

 کاسیاس درمورد جدایی بالدانو از کادر فنی رئال هم صحبت کرد:« بالدانو و مورینیو رئال را دوست دارند. جدایی او تصمیم آسانی نبود. بالدانو ما را ترک کرد و این تاسف آور است. ولی باید به این فکر کنیم که ما اینجا هستیم. در آینده و با گذشت زمان من از رئال می روم ، مورینیو می رود و فلورنتینو پرس هم خواهد رفت و آنچه که می ماند باشگاه رئال مادرید خواهد بود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:کاسياس,, ] [ 1:53 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 445
بازدید هفته : 648
بازدید ماه : 647
بازدید کل : 93880
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1