قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





استقلال، پرسپوليس و 10 تيم ديگر تأييد نشدند
 

طبق گزارش رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال و 10 تيم ديگر مورد تأييد قرار نگرفتند.


   به گزارش خبرگزاري فارس، سوزوکي رئيس ژاپني ليگ قهرمانان آسيا روز گذشته نشستي با مسئولان باشگاه ليگ برتري داشت و نتيجه 10 روز بازرسي خود و همکارانش را از باشگاه ليگ برتري به اطلاع مسئولان باشگاه‌ها رساند.

ناظران AFC گزارش مکتوبي به همه باشگاه‌ها در مورد ايرادهايشان ارائه کردند و به باشگاه‌هايي که مورد تاييد قرار نگرفتند حداکثر 2 ماه وقت دادند تا اين اشکالات را برطرف کنند.

سوزوکي همچنين در يک فهرست به طور کلي باشگاه‌هايي که از نظر ساختاري مورد تاييد قرار نگرفتند را اعلام کرد.

در اين نسخه 3 بخش عمده وجود دارد که شامل CLUBS، OTHERS، STADIA است که بخش CLUBS مربوط به 5 ساختار اصلي باشگاه‌ها يعني ساختارهاي مالي، حقوقي، رسانه، بازاريابي و مسابقات است.

در بخش CLUBS دو باشگاه پرسپوليس و استقلال و 10 باشگاه ديگر ليگ برتري ديگر مورد تاييد ناظران AFC قرار نگرفتند. ضمن اينکه 6 باشگاهي که تاييد شده‌اند اشکالات جزيي در زمينه تجهيزات جانبي و ورزشگاه‌ها دارند. سايپا، ملوان، ذوب‌آهن، سپاهان، مس کرمان و فولاد خوزستان 6 باشگاهي هستند که ساختارهايشان از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا مورد تاييد قرار گرفته است.

دو بخش ديگر که شامل OTHER، STADIA مربوط به تجهيزات جانبي‌ ورزشگاه مانند اتاق کار رسانه، اتاق تست دوپينگ، رختکن داوران، نور ورزشگاه و ... است.

بخش OTHERS مربوط به داشتن مدير رسانه‌اي، ميکس زون، اتاق رسانه‌اي، محل کار تلويزيون و ... است که باشگاه پرسپوليس نيز در اين بخش مورد تاييد قرار نگرفته است.
در اين بخش فقط پنج باشگاه شهرداري تبريز، استقلال، سپاهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن تاييد شده‌اند.

3 ورزشگاه فقط درجه A دارند؛ ورزشگاه آزادي، ورزشگاه فولادشهر اصفهان و ورزشگاه باهنر کرمان مورد تاييد هستند که در اين ورزشگاه‌ها پنج تيم ايراني بازي مي‌کنند. استقلال و پرسپوليس در ورزشگاه آزادي، سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر و مس در ورزشگاه باهنر کرمان.

باشگاه‌هايي که مورد تاييد قرار نگرفته‌اند در زمينه‌هاي حقوقي مالي، بازاريابي اشکالاتي اساسي داشتند.
اشکالات عمده در بخش حقوقي باشگاه‌هايي که مورد تاييد قرار نگرفته‌اند شامل عدم ارائه گزارش هيات مديره، مشخص نبودن سهامداران باشگاه‌، عدم حضور مدير حقوقي تمام وقت در باشگاه و ... است.

به گزارش فارس در بخش مالي اشکالات باشگاه‌ها شامل نبود گزارش مالي و حسابرسي دقيق است، ضمن اينکه سال مالي بايد از ابتداي تا انتهاي فصل فوتبال تعريف شود نه آنکه از ابتداي سال تا انتهاي سال خورشيدي.

ايراد ديگر در بخش مالي مربوط به اسپانسر‌هاست که در اين بخش باشگاه‌ها به جاي داشتن يک اسپانسر بايد به سمت تعدد اسپانسر‌ها بروند و ميزان کمک دولتي به باشگاه کم و کمتر شود.

در بخش بازاريابي به باشگاه‌ها پيشنهاد شده فصل آينده بليت فروشي توسط خود باشگاه‌ها انجام شود، افزايش توليدات باشگاه‌ها مانند کلاه، پرچم، پيراهن و شال براي درآمدزايي بيشتر انجام شود و باشگاه بايد بتواند از لوگوي خود درآمد بيشتري داشته باشد. همچنين از پتانسيل طرفداران درآمدزايي بيشتري انجام گيرد.

اشکالاتي که از هر 18 باشگاه ليگ برتري به طور مشترک گرفته شده عبارت است از: ورودي مشترک ورزشگاه‌ها، نداشتن برنامه تجاري موفق، عدم امکانات رفاهي براي VIP رسانه‌ها و تماشاگران در ورزشگاه‌ها.

باشگاه‌هايي که مورد تاييد AFC قرار نگرفته‌اند حداکثر تا 2 ماه ديگر فرصت دارند اين اشکالات را برطرف کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:استقلال,, پرسپوليس, و 10 تيم ديگر تأييد نشدند,, ] [ 20:58 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 357
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 559
بازدید ماه : 558
بازدید کل : 93791
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1