قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت:تمام سعي و تلاش خودمان را انجام مي‌دهيم تا در جام حذفي قهرمان شويم و اين قهرماني مي‌دانيم که با عبور از سد سپاهان ميسر مي‌شود.


علي دايي پس از تمرين امروز در خصوص بازي مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازي بسيار سختي را در پيش داريم همانطور که شما مطلع هستيد پس از بازي با پيکان تمرينات ويژه و پرفشاري را دنبال کرده‌ايم و بسيار آماده هستيم تا خودمان را در يک بازي جدي محک بزنيم.

وي افزود: شما مي‌دانيد ما همين‌ چند روز گذشته در اصفهان به ديدار سپاهان رفتيم به همين دليل شناخت کافي از فوتبال سپاهان داريم همه مطلع هستيد سپاهان امسال تيم بسيار خوب و قدري بوده و بر همين اساس ما روز سختي را در پيش داريم تمام سعي و تلاش خودمان را انجام مي‌دهيم تا در جام حذفي قهرمان شويم و اين قهرماني مي‌دانيم که از سپاهان مي‌گذرد.

دايي افزود: برهمين اساس با انگيزه‌اي که بازيکنانمان دارند به دنبال شکست سپاهان هستيم همه خوب کار کردند و همه به دنبال اين هستند تا به 3 امتياز بازي برسيم. شما مي‌دانيد خيلي وقت است که ما بازيکن مصدوم و محروم داريم و اين مورد براي ما امري طبيعي شده است اما اينها باعث نمي‌شود مشکلي به وجود بيايد و تمام سعي خودمان را مي‌کنيم تا مقابل سپاهان به امتياز لازم برسيم.

وي در جواب اين سوال که آيا بازي روز يکشنبه از بازي اصفهان در ليگ برتر سخت‌‌تر است يا خير، گفت: ما تجربه بسيار خوبي در آن بازي پيدا کرديم اين تجربه قطعاً روز يکشنبه به درد ما مي‌خورد و بايد از آن استفاده کنيم تا سپاهان را شکست دهيم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص تشکيل وزارت ورزش و احتمال حضور حبيب کاشاني در رأس آن نيز گفت: من نظر خاصي در اين باره ندارم چون آدم سياسي نيستم و به هيچ عنوان دنبال اين مسائل نيستيم که بخواهم درباره وزارت ورزش و جوانان نظري بدهم. من فقط آروزيم اين است کسي بيايد اين وظيفه مهم را در وزارت ورزش بر عهده بگيرد که بتواند به ورزش ما کمک کند. کساني بايد بيايند که به ورزش ما کمک کنند. بايد کساني در رأس وزارت ورزش قرار گيرند که در ورزش باشند و سابقه‌شان درخشان باشد. آدم‌هاي بزرگي بايد بيايند که انشاءالله ورزش ما را به آن سطحي که شايسته‌اش است برسانند مهم‌ترين چيز در اين موضوع به دست آوردن دل مردم است که وزير ورزشي بايد بيايد و اين کار را انجام بدهد.

وي افزود: مردم ما به نظر من استحقاق خيلي بيشتر از اين حرفها را دارند و بايد هميشه طعم موفقيت در مسابقات مختلف را بچشند. پس باز هم مي‌گويم کساني بايد در وزارت ورزش حضور يابند که واقعاً به ورزش کمک کنند و سطح توقع مردم را بدانند تا جواب مثبت به آن بدهند.

دايي در پايان در خصوص فينال ليگ قهرمانان اروپا نيز گفت: من دوست دارم فردا بارسلونا قهرمان شود چون فوتبال اين باشگاه را دوست دارم اين باشگاه بالاتر از تمام تيم‌هاي دنيا و به سبک و کلاس خاصي فوتبال را به نمايش مي‌گذارد. باتوجه به بازيکناني که دارد خودم هم دوست دارم بارسلونا قهرمان شود. مطمئن باشيد حق بارسلونا است تا به فينال ليگ قهرمانان اروپا بيايد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:دايي, قهرماني پرسپوليس ,در گرو عبور از سپاهان است , ] [ 20:40 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 426
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 628
بازدید ماه : 627
بازدید کل : 93860
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1