قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





علي دايي: گرفتن يک جام حق پرسپوليس است
 

علي دايي گفت: امسال گرفتن يک جام حق پرسپوليس است.


   سرمربي پرسپوليس پس از پيروزي يک بر صفر تيمش برابر فولاد خوزستان و صعود به فينال جام حذفي در نشست خبري اظهار کرد: فکر کنم بازي با وجود شرايط آب و هوايي که وجود داشت، بازي با کيفيتي بود، هر دو تيم از نظر تنفسي با مشکل مواجه شده بودند و بازيکنان دو تيم کارآيي لازم را به نحو احسن در زمين نداشتند.

وي افزود: در نيمه نخست تيم فولاد پس از 10 نفره شدن بهتر از ما کار کرد اما خط دفاع منسجم ما مانع گلزني آن‌ها شد، در اواخر نيمه نخست ما توانستيم بازي را در دست بگيريم و در نيمه دوم به طور کامل بر بازي حاکم بوديم.

دايي ادامه داد: تيم فولاد خوزستان به هيچ عنوان روي دروازه ما خطرساز نبود و حق ما بود که در اين بازي پيروز شويم.

دايي خاطرنشان کرد:‌ ما پس از 120 دقيقه بازي با سپاهان در اين شرايط نامناسب آب‌وهوايي به اهواز آمده بوديم که بازي را ببريم. از اين که تيم ما به حق واقعي خود رسيد خوشحالم و بايد خود را براي فينال آماده کنيم.

سرمربي تيم پرسپوليس تهران اظهار کرد: من بايد از بازيکنان خود تشکر کنم چون در شرايط سختي به دور از هر گونه حاشيه در اين مسابقات حضور يافتند، تنها هدفشان اين بود که به من و تيم خود کمک کنند.

وي ادامه داد: اين همدلي که بين بازيکنان ما وجود دارد تاکنون باعث موفقيت ما شده و اين همدلي تا پايان مسابقات بين اعضاي تيم و کادر فني همچنان دارد.

دايي خاطرنشان کرد:‌ امسال حق پرسپوليس گرفتن يک جام است اما دو بازي سخت ديگر با ملوان در پيش داريم و بايد براي نتيجه گرفتن در اين دو ديدار تمام تلاش خود را بکنيم.

وي در خصوص مدت قراردادش با باشگاه پرسپوليس گفت: هشت روز ديگر قراردادم با اين تيم تمام مي‌شود و آن زمان ممکن است خيلي اتفاقات بيفتد. من امسال وظيفه داشتم براي پرسپوليس تلاش کنم و اين تيم را به جايگاه والايي برسانم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:علي دايي, گرفتن يک جام, حق پرسپوليس است ,, ] [ 1:22 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 420
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 622
بازدید ماه : 621
بازدید کل : 93854
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1